سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

خدای را شاکرم که در هر لحظه متعهد و پایبند به اصول و ارزشهای دینی و الهی می باشم و در این راه به دعای خیر شما نیاز مبرم دارم. پس از اتفاقات اخیر لازم دانستم مرقومه ای را خدمت مردم شهید پرور و انقلابی و شریف شهرستان بهار عرضه بدارم.

شناسه خبر: 13204



بسم الله الرحمن الرحیم

خدمت مردم شهید پرور و انقلابی شهرستان بهار

با عرض سلام و تحیت
خدای را شاکرم که در هر لحظه متعهد و پایبند به اصول و ارزشهای دینی و الهی می باشم و در این راه به دعای خیر شما نیاز مبرم دارم.
پس از اتفاقات اخیر لازم دانستم مرقومه ای را خدمت مردم شهید پرور و انقلابی و  شریف شهرستان بهار عرضه بدارم.

اینجانب همواره به مسئولیت در این نظام به دیده تکلیف نگاه کردم و خود به دنبال تصدی هیچ پستی نبوده و نیستم و همواره خود را بدهکار این نظام و انقلاب می دانم ودر این راه از بذل جان و آبرو دریغ نخواهم کرد.
در این قضایا نیز، به دعوت شخص استاندار محترم و مشورت با نخبگان در جهت خدمت به شهرستان عزیز بهار حضور پیدا کردم.
حال با توجه به اتفاقات پیش آمده، اعلام می دارم در این برهه حساس که دشمنان قسم خورده نظام فشار حداکثری فرهنگی، سیاسی و اقتصادی را بر کشور عزیزمان وارد نموده است، حفظ وحدت و یکپارچگی بین مسئولین و دلسوزان نظام در جهت خدمت رسانی به مردم شریف در اولویت می باشد و ایراد اتهام نسبت به یکدیگر آفتی است که متضرر اصلی آن مردم مظلوم خواهند بود.
حال که با نظر برخی بزرگان و بویژه نماینده معزز ولی فقیه حضرت آیت الله شعبانی (دامت برکاته) قضایا به این جا ختم شده است، اینجانب ضمن احترام به تصمیم اتخاذ شده، از خداوند تبارک و تعالی آرزوی توفیق برای تمامی خدمتگزاران به ویژه مسئولین شهرستان بهار را خواستارم.
و از مردم شریف شهرستان و گروه ها و فعالین عرصه مجازی استدعا دارم به این موضوعات پایان داده و اجازه دهید در فضای آرام مسئولین به خدمتگزاری مشغول باشند.
اینجانب در هر موقعیت و مکانی در خدمت مردم عزیز و بزرگوار شهرستان خواهم بود.

دوام توفیق شما عزیزان را از درگاه ایزد منان خواستارم،

و العاقبة للمتقین

      با تقدیم احترام مجتبی فیض اللهی

 


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی