سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1402/1/31 20:01:29
به همت مجمع جوانان شهر بهار برگزار شد؛

گردهمایی بزرگ فعالین اجتماعی شهر بهار در حسینه حضرت ابوالفضل(ع)

گردهمایی فعالین اجتماعی شهر بهار با حضور نماینده مردم شریف بهار و کبودراهنگ در مجلس، فرماندار شهرستان بهار، شهردار بهار، رئیس و اعضای شورای شهر و سایر مسئولین و مدیران دستگاه های اجرایی به همت مجمع جوانان شهر بهار در حسینه حضرت ابوالفضل(ع) این شهر برگزار شد.

شناسه خبر: 13286

 

به گزارش نشاط شهر، شب گذشته فعالین اجتماعی شهر بهار به همراه نماینده مردم شریف بهار و کبودراهنگ در مجلس، فرماندار شهرستان بهار، شهردار بهار، رئیس و اعضای شورای شهر و سایر مسئولین و مدیران دستگاه های اجرایی گرد هم آمدند و به صورت صمیمانه در فضایی گرم و دوستانه در زمینه های مختلف با یکدیگر به بحث و تبادل نظر پرداختند.

 

پس از اقامه نماز مغرب و اعشا، مرجان عاکفی مدیر مجمع جوانان شهر بهار ضمن عرض خوش آمد گویی و تشکر از حضور مدعوین، به معرفی مجمع جوانان پرداخت و گفت: ده نفر از فعالین اجتماعی، سیاسی و فرهنگی شناخته شده شهر بهار در یک جمع غیر رسمی به نام مجمع جوانان بهار دورهم گردآمدند و در زمینه های مختلف به فعالیت می‌پردازند.

 

 

وی افزود: مدتی بود که فعالان اجتماعی شهر بهار را دورهم ندیده بودیم و بانی این کار شدیم تا بار دیگر شخصیت ها در کنار هم حضور پیدا کرده و تعامل بین یکدیگر را محکم تر کنند.

 

عاکفی در ادامه گفت: سه هدف شاخص در این گردهمایی وجود دارد، اول هم افزایی و به اشتراک گذاشتن ایده ها و کسب شناخت بیشتر نسبت به هم، دوم جذب و ورود چهره های جدید، چرا که معتقدیم باید جوانان فعال شهرمان پای کار بیایند و سومین هدف ما اتحاد است، ما با هر اعتقادی اینجا گردهم آمدیم تنها با یک هدف، آن هم اعتلا و پیشرفت شهر بهار است و امیدواریم این اتحاد که امشب قوی تر از قبل خواهد شد به ثمر نشسته و شاهد نتایج مثبتی باشیم.

 

در این مراسم توسلی نماینده مردم شریف بهار و کبودراهنگ در مجلس در گفتگو با خبرنگار ما گفت: هر نوع گردهمایی ای که در آن فکر و دغدغه نهفته باشد قطعا بسیار مفید است  و کسانی که امشب حضور دارند اشخاصی هستند که دغدغه شهر بهار را در زمینه های مختلف دارند و این موجب ایده پردازی و سپس ساخت یک طرح و در نهایت کمک به مسئولین برای اجرای آن می‌شود و طبیعتا به رشد و توسعه شهر کمک خواهد کرد.

 

 

وی افزود: در این گردهمایی دیدگاه های مختلف مطرح می‌شود و در کنار هم موجب بروز نتایج مثبت می‌گردد. در اینجا ما تبادل نظر میان نسل قبل و نسل جدید را داریم که بسیار تاثیر گذار خواهد بود.

 

همچنین فیض الهی فرماندار شهرستان بهار در گفتگو با خبرنگار ما گفت: یکی از شاخصه هایی که در شیوه مدیریت جهادی به کار می‌رود بحث مردم داری و گرایش به مردم و نهضت عزم ملی است.

 

 

وی ادامه داد: یکی از مظاهر عزم ملی حضور فعالین اجتماعی در عرصه های اقتصادی، فرهنگی سیاسی و اجتماعی است. حضور شخصیت ها در این عرصه ها می‌تواند هم افزایی داشته باشد و می‌تواند یک جامعه را به اهداف خاص خود برساند چرا که تفکر های مختلف از قشر های مختلف در تصمیم‌گیری برای یک سازمان و جامعه دخیل می‌شوند و این تصمیم گیری ها و ورود افراد نخبه به این عرصه می‌تواند نتایج بزرگی را برای جامعه به ارمغان آورد.

 

شاهین فرجی فر شهردار بهار در گفتگو با نشاط شهر گفت: امشب بسیار خوشحال شدم که با تمام فعالین درکنار هم دیدار داشتم. با حضور در این گردهمایی به این ایده رسیدم که این جمع میتوانند به عنوان یک اتاق فکر برای مدیریت شهری عمل کنند.

 

 

وی افزود: ما باید شهر بهار را گسترش دهیم و این شهر را تبدیل کنیم به بهترین نقطه از استان جهت سکونت، فراغت و اشتغال که این مهم با حضور فعال و پویای فعالین اجتماعی میسر خواهد شد.

 

 

برای مشاهده گزارش تصویری کلیک نمایید

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی