سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

زمین چمن مصنوعی آموزشگاه امام‌مهدی (عج) در بهار با حضور فرماندار، امام جمعه بهار، مدیر کل آموزش و پرورش استان، مدیرآموزش و پرورش شهرستان و دیگر مسئولین شهرستانی با اعتبار چهار میلیارد ریال افتتاح شد.

شناسه خبر: 13352

 

به گزارش نشاط شهر، زمین چمن مصنوعی آموزشگاه امام‌مهدی (عج) با حضور فرماندار، امام جمعه بهار،مدیر کل آموزش و پرورش استان، مدیرآموزش و پرورش شهرستان و دیگر مسئولین شهرستانی افتتاح شد.

 

 

این پروژه در زمینی به مساحت یک هزار متر مربع و با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد ریال از محل اعتبارات اداره کل و خیرین به بهره برداری رسید.

 

نقوی مدیر کل آموزش و پرورش استان از اعتبارت تخصیص داده شده برای پروژه ی شهید سلیمانی خبر داد و گفت :این طرح با  دو میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات آموزش و پرورش و مشارکت خیرین به بهره برداری رسید .

 

وی افزود :از تعداد ۶۰ سهمیه کل استان ۳ سهمیه جهت ساخت زمین چمن و یک سالن سرپوشیده ، در قالب طرح شهید سلیمانی به شهرستان بهار تعلق گرفته است .

 

 

دکتر فیض الهی فرماندار شهرستان بهار در این افتتاحیه گفت: در سیاست گذاری های آموزش پرورش توجه ویژه ای به امر ورزش و سلامت جسمانی دانش آموزان شده است ،لذا در این راستا عمل به صفت بنیادین آموزش و پرورش در جهت ورزش و شاداب سازی محیط مناسب مدارس انجام گرفته است.

 

 

فیض الهی مدیر آموزش و پرورش شهرستان به اقدامات صورت گرفته اشاره کرد و گفت: با توجه فرماندار محترم شهرستان و مدیر کل آموزش و پرورش استان به این امر، پیشرفت قابل توجه ای در زمینه ی ورزش مدارس داشتیم ،علاوه بر زمین چمن آموزشگاه امام مهدی(عج ) ،زمین چمن مدرسه آیت الله بهار و روستای رسول آباد و احداث سالن سرپوشیده ی آموزشگاه حجاب از جمله اقدامات ورزشی برای مدارس شهرستان است .

 

هانیه عبدی

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی