سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

فرمانده انتظامي شهرستان همدان، از دستگيري عامل حريق عمدي 2 دستگاه خودرو گران قيمت به ارزش 100 میلیارد ریال در همدان خبر داد.

شناسه خبر: 13400

 

به گزارش نشاط شهر به نقل از خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ" هادي نجفي صالح"، در تشريح اين خبر گفت: در پي اعلام 2 مورد آتش سوزي خودرو در یکی از مناطق شهر همدان در ساعات ابتدايي صبح، ماموران کلانتري 11 شکريه در محل حاضر و با توجه به ظواهر امر و عمدي بودن اين حريق شناسايي عاملان در دستور کار قرار گرفت.

 

وي افزود: با بکارگیری شگردهای پلیسی و با تصاوير به دست آمده از دوربين هاي ورودي و خروجي به کوچه محل حادثه، شخصي که هراسان با يک دستگاه خودرو پژو مشکي رنگ اقدام به فرار مي کرد، شناسایی و پس از استعلام مشخص شد، شماره متعلق به يک دستگاه پرايد مي باشد .

 

سرهنگ نجفي صالح بیان کرد: با شروع تحقيقات پليسي و استعلام هاي مختلف، آدرس متعلق به خودرو پژو کشف و اين شخص در منزلش دستگير و به کلانتري منتقل شد.

 

فرمانده انتظامي شهرستان همدان تصریح کرد: متهم در تحقيقات فنی، به حريق عمدي 2 دستگاه خودرو به ارزش 100  میلیارد ريال به دليل اختلاف مالي اعتراف کرد و با تکشيل پرونده و به جرم آتش سوزي عمدي و همچنين جعل پلاک روانه زندان شد.

 

سرهنگ نجفي صالح گفت: از همشهريان عزيز خواستاريم با گزارش هرگونه موارد مشکوک و ارتباط تلفني با شماره 110 ياري رسان ما در برقراري نظم و امنيت باشند.

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی