سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

اسدالله ربانی‌مهر درباره تجمع روز گذشته نانوایان در مقابل فرمانداری همدان، اظهار کرد: یکی از درخواست هایی که نانوایان داشتند، افزایش قیمت نان بود که این موضوع کشوری بوده و در حوزه اختیارات استان نیست.

شناسه خبر: 13424

 

به گزارش نشاط شهر، اسدالله ربانی‌مهر درباره تجمع روز گذشته نانوایان در مقابل فرمانداری همدان، اظهار کرد: یکی از درخواست هایی که نانوایان داشتند، افزایش قیمت نان بود که این موضوع کشوری بوده و در حوزه اختیارات استان نیست.

 

وی با اشاره به انتقاد نانوایان از سامانه «نانی‌نو»، تصریح کرد: نانوایان ادعا داشتند که سامانه «نانی‌نو» باعث کاهش سهمیه آرد نانوایان همدان شده است در حالیکه نانوایان باید براساس این سامانه کار کرده و سهمیه دریافت کنند.

 

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری همدان خاطرنشان کرد: سامانه نانی‌نو برای شفاف‌سازی و جلوگیری از قاچاق آرد طراحی شده است که امکان رصد نانوایی‌ها را دارد البته دارای اشکالاتی هم هست که باید رفع شود.

 

ربانی‌مهر با بیان اینکه افزایش حقوق و دستمزد کارگران نانوایی‌ها نیز از دیگر خواسته‌های تجمع‌کنندگان روز گذشته بود، ادامه داد: حقوق و دستمزد کارگران نانوایی‌ها به صاحب نانوایی و قانون کار برمی‌گردد.

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
اجتماعی، اقتصادی