سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

جلسه‌ی بررسی مشکلات صنایع دستی لالجین به ریاست فرماندار شهرستان بهار و معاون اقتصادی استانداری و معاون سیاسی و عمرانی فرمانداری، مدیر کل اداره گاز، مدیر کل میراث فرهنگی، مدیر کل راهداری و مدیر کل کار و تعاون، بخشدار لالجین، جمعی از مالکین کارگاه سفال و فعال در این عرصه و سایر روسای دستگاه های اجرایی بهار و لالجین، در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

شناسه خبر: 13506

 

به گزارش نشاط شهر، روز گذشته جلسه‌ی بررسی مشکلات صنایع دستی لالجین به ریاست فرماندار شهرستان بهار و معاون اقتصادی استانداری و معاون سیاسی و عمرانی فرمانداری، مدیر کل اداره گاز، مدیر کل میراث فرهنگی، مدیر کل راهداری و مدیر کل کار و تعاون، بخشدار لالجین، جمعی از مالکین کارگاه سفال و فعال در این عرصه و سایر روسای دستگاه های اجرایی بهار و لالجین، در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد. 

 

نخست حمید میرزائی به مشکلات سفالگران از جمله بازار کار، بیمه تامین اجتماعی، گاز، آب، مالیات، صدور مجوز و ....اشاره کرد. 

 

همچنین فرماندار شهرستان بهار اظهار کرد: با مصوبات و پيگيری و تلاش برای حل مشکلات اقشاری از مردم شهر لالجین می‌توان رفاه و رشد اقتصادی و جهانی شدن سفال را مطرح و حل کرد و همچنین با تشکیل اتحادیه و هیئت امنا و با محوریت فرمانداری به مشکلات نامبرده رسیدگی کرد.

 

سید محمد حسینی در پایان جلسه گفت: برای کمک بهتر می بایست رفتار مناسب و احترام و تکریم ارباب رجوع را درنظر گرفت ودر شان خودمان قدم مثبتی را برداریم و اگر قرار است جواب منفی هم بدهیم باید در چهار چوب شان ارباب رجوع باشد. آنها برای تولید اقتصادی تلاش میکنند و خط مقدم تولید اقتصادی محسوب می‌شوند.

 

 

وی در ادامه گفت: از مسئولین مربوطه میخواهیم که به مسائل مشکلات سوخت، انشعاب گاز  و آب  و مالیات ،تمدید مجوز و بیمه تامین اجتماعی و زمین هایی اوقافی لالجین  و تغییرکاربری رسیدگی کنند. برنامه ریزی شده تا از فنی وحرفه ای برای افرادی که سابقه کاری دارند اما مجوز ندارند گواهی مهارت آموزی سریع گرفته شود و مصوب شد  که پیگیری ها هرچه سریع تر انجام گردد.

 

آرزو میرزایی

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی