سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1402/5/16 15:47:27
در کمیته برنامه ریزی شهرستان بهار اعلام شد:

اعتبارات امسال شهرستان بهار ۷۹ میلیارد تومان است / رشد ۴۰ درصدی اعتبارات شهرستان بهار

در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان بهار که صبح امروز در فرمانداری بهار برگزار شد، میزان اعتبار شهرستان بهار با افزایش ۴۰ درصدی نسبت به سال گذشته ۷۹ میلیارد تومان بیان شد.

شناسه خبر: 13533

 

به گزارش نشاط شهر، فرماندار شهرستان بهار در کمیته برنامه ریزی شهرستان بهار که صبح امروز در سالن جلسات برگزار شد میران اعتبارات شهرستان را در سال جاری ۷۹ میلیارد تومان برشمرد و گفت:  اعتبارات شهرستان بهار در سال جاری از محل های استانی، نفت، نفت مناطق محروم و توازن است که نسبت به اعتبارات سال گذشته ۴۰ درصد رشد داشته است.

 

مجتبی فیض اللهی یکی از شاخص های سنجش موفقیت مدیران را میزان سهم بری آنان از اعتبارات دانست و گفت: ملاک ارزیابی مدیران استفاده حداکثری از منابع ملی است و مدیران باید تلاش کنند با کمک استان و نماینده مجلس، اعتبارات متمرکز در پایتخت را جذب کنند.

 

وی ملاک اصلی در تخصیص اعتبارات را تکمیل پروزه های نیمه تمام برشمرد و افزود: از بیش از ۸۰ درصد پروژه های نیمه تمام شهرستان بازدید کردیم و برای اکثر آنها اعتباری در نظر گرفته ایم ولی نگاه ما باید به منابع ملی باشد.

 

 

 

وی با اشاره به اعتبارات شهرستان های محروم همچون کبودراهنگ گفت: در شهرستان بهار تنها منطقه دیم کاران جزء مناطق محروم محسوب می شود و دیگر مناطق شهرستان بهار اعتبار محرومیت زدایی نمی گیرند و این موضوع در جذب اعتبارات بسیار مهم است.  این در حالی است که برخی شهرستان ها مانند کبودراهنگ اعتبار  قابل توجهی از محل محرومیت زدایی می گیرند و تقاضای ما از نماینده مردم بهار و کبودراهنگ تخصیص اعتبار در اختیار نماینده به شهرستان بهار است.

 

 

وی افزود: برخی دستگاهها بر اساس شاخص ها و اعلام «برخورداری»، از اعتبارات متوازن بهره مند نمی شوند و تمهیداتی برای این منظور اندیشیده شود و دستگاهها تا جای ممکن و بر اساس شاخص ها، از اعتبارات توازن بهره مند شود.

 

مرضیه کریمی رادپور

 

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی