سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1402/6/8 17:15:30
همزمان در آخرین روز از هفته دولت صورت گرفت:

افتتاح و کلنگ زنی پروژه های شهرداری شهر لالجین

در آخرین روز از هفته دولت، فرماندار شهرستان بهار با همراهی معاونین و امام جمعه لالجین و شهردار و اعضای شورای اسلامی بخش لالجین به افتتاح و کلنگ زنی پروژه های شهرداری بخش لالجین پرداختند.

شناسه خبر: 13571

 

به گزارش نشاط شهر، صبح امروز در آخرین روز از هفته دولت آئین افتتاحیه هنرستان زنده یاد محمد جواد هاشمیان با حضور فرماندار شهرستان بهار، مدیر کل نوسازی مدارس استان و امام جمعه لالجین و شهردار و شورای اسلامی بخش لالجین و مدیر آموزش و پرورش و مسؤل دفتر نماینده در مجلس، دفتر سایر مسؤلین شهرستانی برگزار شد.

 

منبع اعتبار این هنرستان از محل ملی و خیری هزینه شده که مبلغ ۴.۵ میلیارد تومان هزینه دولتی و ۳ میلیارد تومان مبلغ هزینه شده خیری توسط ورثه خیر مرحوم محمد جواد هاشمیان جهت ساخت و تکمیل و تجهیز این هنرستان صرف شده و هم اکنون با ظرفیت ۲۴۰ نفر ویژه دانش آموزان پسر امروز به بهره برداری رسید.

 

همچنین در ادامه فرماندار شهرستان بهار و امام جمعه و شهردار و اعضای شورای اسلامی بخش لالجین به افتتاح و کلنگ زنی پروژه های هفته دولت شهرداری لالجین پرداختند که  آسفالت ریزی، پیاده روسازی و مناسب سازی معابر ، زیر سازی معابر، پروژه جدولگذاری معابر، پروژه کلنگ زنی فاز یک پروژه سازماندهی ورودی لالجین از سمت جاده تهران از جمله دیگر طرح های افتتاح شده این هفته میباشند.

 

از جمله مشخصات این پروژه جدولگذاری به طول ۵۰۰ متر در ۸ لاین به صورت احداث لاین تندرو و کندرو، ایجاد روفوژ میانی، روشنایی و زیباسازی و تعریض مسیر میباشد و اعتبار این پروژه غریب به ۱۰۰ میلیارد ریال پیش بینی شده است.

 

برای مشاهده گزارش تصویری کلیک نمایید.

 

نفیسه قلی پور

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی