سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

دیدار فرماندهان نظامی و انتظامی ، مسئولین و روسای ادارات با امام جمعه لالجین به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس

شناسه خبر: 13595

 

به گزارش نشاط شهر، صبح امروز به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس بخشدار ، فرماندهی حوزه مقاومت بسیج لالجین ، شهردار ، فرماندهان نظامی و انتظامی ، رؤسای ادارات ، پیشکسوتان عرصه دفاع مقدس و جمعی از بانوان فعال فرهنگی با حضور در دفتر امام جمعه با حجت الاسلام محققی دیدار و این مناسبت را گرامی داشتند.

 

حجت الاسلام محققی امام جمعه لالجین با تبریک فرارسیدن هفته دفاع مقدس عنوان کرد : عهد بندگی در برابر خدا عهد دفاع از دیانت و جهاد بخشی از توفیق افرادی بود که با رشادت ها ، مجاهدت ها و از خود گذشتگی ها در طول هشت سال دفاع مقدس جان فشانی کردند که باید قدردان این افراد باشیم.

 

حجت الاسلام محققی افزود: در حال حاضر که دشمنان انقلاب اسلامی با تمام قوا و ابزار و از هر سمت هجمه وارد می‌کنند،  تنها راه نجات تبیین گنجینه دفاع مقدس است.

 

وی گفت:گنجینه دفاع مقدس در حوزه ها و ابعاد مختلف نظامی، دفاعی، اقتصادی، اجتماعی، تربیتی، مقاومت و ولایتمداری برای انقلاب و کشور ذخیره و سرمایه دارد و تنها در بخش دفاعی نظامی و فرهنگ مقاومت آن هم به برکت رهبری از آن استخراج و استفاده شده است

 

وی در ادامه افزود:تنها راه رفع مشکلات در حوزه های مختلف فهم و استفاده درست از ابزارها و دستاوردهای دفاع مقدس می باشد ، میدان مسئولیت همانند دفاع مقدس باید میدان مسابقه بندگی و خدمت به مردم باشد.

 

وی تصریح کرد: امید است در هفته دفاع مقدس با تاسی و الگو گرفتن از قرآن و سیره پیامبر (ص) بتوانیم ارزش‌های دفاع مقدس را پرشورتر از سال های گذشته به نمایش بگذاریم و با این کار به مرام و معرفت شهدا پی ببریم.

 

بخشدار لالجین نیز ضمن تبریک هفته دفاع مقدس به جانفشانی های بسیجیان اشاره کرد و گفت فتنه دشمنان بر علیه نظام اسلامی و کشور ایران بوده و ادامه هم دارد،  ترور دانشمندان باعث اتحاد بیش از پیش مردم شد و همین اتحاد پیروزی های بزرگی را رقم زد.

 

سروان پاسدار فرشید کریمی فرمانده حوزه مقاومت بسیج لالجین نیز ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و گرامیداشت این مناسبت گفت: ما هفته دفاع مقدس را در موقعیتی در پیش داریم که دشمن تلاش می‌کند ارزش ها و دستاوردهای انقلاب شکوهمند اسلامی را کمرنگ جلوه دهد و ما وظیفه داریم با جهاد تبیین به بیان ارزش های دفاع مقدس و انتقال آن به نسل جدید باشیم.

 

کریمی در ادامه افزود:به مناسبت هفته دفاع مقدس برنامه های متنوعی در حوزه های مختلف برنامه ریزی شده و در هفته پیش رو در سطوح مختلفی برگزار خواهد شد‌

 

وی افزود: فضاسازی محیطی ، دیدار با خانواده های معظم شهدا و جانبازان، برگزاری برنامه ستاره های خاکی ، آبروی محله ، خدمات دهی به یاد شهدا در ادارات و روایتگری دفاع مقدس از جمله برنامه های شاخص این هفته است.

 

این نشست با خاطره گویی حاج علی اکبر طالع رادی از جانبازان دفاع مقدس نیز همراه بود.

 

 برای مشاهده گزارش تصویری کلیک نمایید.

 

منصور سرمدی

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی
Error
Whoops, looks like something went wrong.