سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1402/8/16 10:22:02

نانوایان برتر همدان تقدیر می‌شوند

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری همدان از برگزاری همایش روز ملی نان با هدف تقویت آموزش در صنف نانوایان و تقدیر از نانوایان برتر خبر داد.

شناسه خبر: 13733

 

به گزارش نشاط شهر به نقل از خبرگزاری فارس از همدان، اسدالله ربانی‌مهر بعد از ظهر امروز در بازدید از نانوایی‌های منطقه سولان اظهار کرد: به مناسبت "روز ملی نان"، همایش نانوایان همدان روز ۱۸ آبان با حضور رییس انجمن غلات کشور و عضو نان طیب آستان قدس رضوی و از چهره‌های نام‌آشنای نان کشور برگزار خواهد شد‌.

 

وی گفت: هدف از این برنامه توجه به جایگاه آرد و نان در کشور، تکریم صنف نانوایان و برگزاری کلاس‌های آموزشی و تخصصی در راستای بهبود کیفیت نان است.

 

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری همدان افزود: در این برنامه از نانوایان فعال که بیشترین رضایتمندی را داشته باشند تقدیر خواهد شد تا در کنار جریمه برخی از واحدها موضوع تقدیر نیز دیده شود.

 

وی "روز ملی نان" را فرصت خوبی برای بررسی کیفیت نان و توجه به حوزه آموزش در صنف نانوایان عنوان کرد و افزود: هر چند در همدان تعدادی نانوای متخلف وجود دارد که البته با آنها برخورد قانونی شدید هم صورت گرفته، اما اکثر نانوایان قانونمدار هستند و در بحران‌ها و اتفاقات اخیر بیشترین همکاری را با دولت داشته‌اند.

 

 

انتهای پیام/ص


برچسب ها: بهار# نان# نانوا#
ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی