سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1402/10/4 10:35:43
شهردار بهار خبر داد:

جزیره شادی، آرزوی دیرینه شهروندان بهاری به نتیجه رسید

نشست هم اندیشی جمعی از فعالین سیاسی و اجتماعی و اصحاب رسانه با شهردار بهار مهندس شاهین فرجی فر و اعضای شورای اسلامی شهر در سالن اجتماعات شهرداری برگزار گردید.

شناسه خبر: 13925

 

به گزارش نشاط شهر، نشست هم اندیشی جمعی از فعالین سیاسی و اجتماعی و اصحاب رسانه  با شهردار بهار مهندس شاهین فرجی فر و اعضای شورای اسلامی شهر در سالن اجتماعات شهرداری برگزار گردید.

سعید ماهری پیرو رئیس شورای شهر بهار در جمع فعالین و خبرنگاران گفت: باتوجه به نظرات، حمایت ها و پیشنهادات شما فعالین اجتماعی توانستیم توسعه شهر بهار را به حد اعلا برسانیم و با شعار ششمین دوره شورای اسلامی بهار با محوریت "توسعه کار و تلاش" نسبت به دوره های قبل پیشرفت چشم گیری داشته باشیم و بین شهرداران خوش نام استان ،مهندس فرجی فر را منتخب کردیم.

وی در ادامه افزود: نگاه شهردار و شورای شهر همواره به مناطق محروم بوده. از سال گذشته تا کنون ۲۰تن آسفالت ریزی در این مناطق انجام شده و همچنین آب لوله کشی نیز در دسترس این مناطق قرار دادیم.

در این جلسه حاضرین از مشکلات راه های مواصلاتی ازجمله کوزه گران و نهالستان صحبت کردند که رئیس شورای شهر قول بررسی و پیگیری داد.

سپس فعالین اجتماعی بهار ایده ها و پیشنهادات خود را در زمینه اقدامات عمرانی شهرداری مطرح کردند.

مهندس شاهین فرجی فر گفت: بنده خود را خادم شهروندان بهاری میدانم و رفاه و آرامش مردم را الویت اصلی برنامه های شهرداری قرار داده ام.

وی در ادامه به موضوع جزیره شادی پرداخت و گفت: یکی از دغدغه های شهروندان بهاری جزیره شادی بود؛ چندین بار به همراه رئیس شورای شهر به تهران مراجعه کردیم و توانستیم موضوع جزیره شادی که متعلق به مردم بود را پس بگیریم و به آنها برگردانیم که سپس به شخصی بصورت قرارداد خصوصی داده خواهد شد و در آینده ای نزدیک مردم میتوانند از امکانات رفاهی جزیره شادی استفاده کنند.

شهردار بهار در ادامه تشریح کرد: در مبحث طرح تفضیلی که از سال ۱۳۷۳بلا تکلیف بود، با توجه به تعاملاتی که با شهر همدان داشت ، ساماندهی مشاغل خدمات باربری صنفی را در دستور کار قرار دادیم و همچنین راه جدیدی که بنام کنار گذر بهار که حدودا در نزدیکی های ورودی مهدی آباد تا سمت کوی فرمانداری است جهت تردد کامیون داران و خودروهای سنگین قرار دادیم و تسهیل کردیم. همچنین برای شهروندان بهاری، ۵هکتار تجاری را به ۱۳/۵هکتار رساندیم تا  از  تولید ثروت بهره مند شوند .

یکی از سوالات پر تکرار در مورد پارکینگ آرامستان بود که احداث پارکینگ جدید نیز در دستور کار قرار گرفت.

وی در ادامه به مجتمع ولایت که روبروی فرمانداری بصورت غیر قانونی تجاری ساخته شده بود اشاره کرد و گفت: قسمت تجاری این مجتمع پلمپ شد اما قسمت مسکونی آن فعال است. کسانی که ملک تجاری میخواهند می‌توانند از ۴۸ مغازه تجاری ایرانیان که پشت مسجد پلیس راه می باشد استفاده کنند.

مهندس فرجی فر تصریح کرد: متاسفانه تعدادی از سرمایه گذاران بهاری در همدان سرمایه گذاری میکنند و از شهر خود دریغ میکنند همچنین همکاری آحاد مردم در بحث عوارضی بسیار کم است که خواهش میکنیم با توجه به بنرهای تخفیف عوارضی اقدام نمایند. امید است مردم با پرداخت به موقع عوارضی در اقدامات عمرانی و توسعه و زیرساخت های شهر بهار شهرداری را یاری کنند.

وی خاطر نشان کرد: اقدامات زیادی جهت زیباسازی از میدان بهار تا میدان آزادگان و تا انتهای میدان سردار سلیمانی (نیایش) انجام شده است همچنین پارک ۳/۵هکتاری تا چند ماه آینده افتتاح خواهد شد.

شهردار بهار در پایان گفت: شهرداری بودجه ای ۸۵ میلیارد تومان دراختیار داشت که در امور عمرانی، حقوق پاکبانان و مباحث فرهنگی هزینه شد.

برای مشاهده گزارش تصویری کلیک نمایید.

 

آرزو میرزایی

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی