سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

جلسه شورای اداری بخش لالجین با حضور حجت الاسلام محققی امام جمعه محترم ، دکتر میرزایی بخشدار ، شهرداران لالجین و مهاجران و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی و دهیاران بخش صبح امروز در محل بخشداری برگزار شد.

شناسه خبر: 13932

 

به گزارش نشاط شهر، حجت الاسلام محققی امام جمعه لالجین در این جلسه ضمن تشکر از برگزاری جلسه شورای اداری و تسلیت ایام پیش رو و اشاره به شهادت سردار سید رضی موسوی در سوریه و گرامیداشت یاد خاطره شهدا و تشکر از مسئولین گفت: انتخابات یک جریان حساس و سرمایه مردمی برای نظام است ، باید به چهار نکته بسیار مهم که رهبر معظم انقلاب عنوان کردند اهتمام ویژه ورزیده و جایگاهی که به لطف نظام جمهوری اسلامی در اختیار داریم و در وضعیت موجود که دشمنان داخلی و خارجی به فکر ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی هستند ایستادگی کرده و همانند رئیس جمهور که روحیه انقلابی و جهادی در بین مردم دارند ماهم بتوانیم این جایگاه را داشته باشیم.

 

 

امام جمعه لالجین در ادامه افزود:خواهش من از مدیران این است در طی سال در بین مردم حضور پیدا کنند و گزارش عملکرد بدهند این باعث اعتمادسازی در بین مردم می‌شود.

 

امام‌جمعه لالجین با اشاره به دخالت در انتصابات گفت: سلامت انتخابات باید رعایت شود ، افرادی که در انتصابات وظیفه ندارند دخالت نکنند و مدیران اجرایی نیز باید در برابر این افراد ایستادگی کنند و زیر بار فشارها نروند. بنده از مدیران اجرایی درخواست دارم در برابر دخالت در انتصابات ایستادگی کنند و باعث نشوند که مردم نسبت به نظام دلسرد شوند.

 

امام جمعه لالجین افزود : ما در منطقه شاهد این فشار ها و تغییرات بودیم که امیدواریم دیگر شاهد این نوع روش تغییرات نباشیم ، هر مدیر و مسئولی باید به وظیفه و رسالت خود بپردازد ، ما مجلس را طوری ایجاد کردیم که از وظیفه اصلی خود غافل شده است ، وظیفه نماینده قانون گذاری درست در چهارچوب نظام جمهوری اسلامی است. 

 

امام جمعه لالجین همچنین عنوان کرد: ما در کمیسیون اقتصادی مجلس شاهد این هستیم که نوع بودجه ریزی باعث نگرانی مردم شده است ، این نگاه نگاه نئولیبرالیستی است که در دولت های دیگر حاکم بود که متاسفانه الان نیز در این مجلس حاکم شده است. ناترازی بودجه نباید با بالا بردن ارز و دلار جبران شود.

 

وی گفت: دولت و مجلس باید به تولیدات خرد توجه ویژه داشته باشد . همین تولید ها به داد کشور میرسد نه آن تولیدات که چوب لای چرخ نظام می‌کنند ، مجلس اگر می‌خواهد به مردم کمک کند برود و به مسائلی از قبیل تولید ، خودرو ، راه و مشکلات نرخ های دوگانه در ارز بپردازد. 

 

امام جمعه لالجین در مورد انتخابات گفت : همه باید کمک کنند تا انتخابات پرشور و سلامتی برگزار شود ، انتخابات پرشوری که باعث رفع مشکلات و روی کارآمدن فضای جدید ، روحیه جدید و افکار جدید باشد.

 

دکتر میرزایی بخشدار لالجین نیز در این جلسه ضمن تقدیر از حاضرین در جلسه و بیان اینکه کمتر از سه ماه دیگر یکی از بزرگترین رویداد های سیاسی انتخابات را پیش رو داریم گفت: طبق اعلام دادستانی استان مدیران و دهیاران اجازه سوء گیری به نفع کاندیدای خاصی را ندارند و در صورت مشاهده ناچار به ارسال گزارش هستیم 

 

بخشدار لالجین افزود : طبق قانون فعالیت کارکنان ادارات و دهیاران به نفع کاندیدای خاصی ممنوع است.همراهی ما با کاندیداهای انتخاباتی باعث ایجاد شائبه انتخاباتی می‌شود 

 

میرزایی عنوان کرد: طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب ما باید فضای سالم انتخاباتی را ایجاد کنیم که باعث حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای شود.

 

بخشدار لالجین افزود : هیئت نظارت انتخابات تشکیل شده است ، از همه حوزه های رای گیری بازدید به عمل آمده و زیرساخت های آن تامین شده است.

 

در انتهای جلسه نیز هر یک از حاضرین به بیان دیدگاه های خود در رابطه با برگزاری هرچه باشکوه تر انتخابات پرداختند.

 

 

منصور سرمدی

 

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی