سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

نشست خبری اصحاب رسانه با شهردار بهار مهندس شاهین فرجی فر و اعضای شورای اسلامی بهار در سالن اجتماعات شهرداری برگزار گردید.

شناسه خبر: 13958

 

به گزارش نشاط شهر، فرجی فر شهردار بهار در جمع خبرنگاران گفت: حال خوش و رفاه شهروندان بهاری را در الویت اصلی برنامه های خود دارم، همانطور که اطلاع دارید سه دغدغه اصلی شهر بدین شرح است:


۱- جزیره شادی با وجود پرونده پیچیده ای که داشت تا کنون  توانستیم با همراهی شورای شهر به تهران مراجعه کنیم و رای دیوان عالی کشور را به نفع مردم اخذ کنیم و ابطال اسناد شد و طی مراحل قانونی به شهرداری بهار برگشت. در این مورد میتوانیم دوباره شادی را به مردم شهر بهار به ارمغان بیاوریم .

۲- با ابلاغ طرح تفضیلی، زمین های تجاری از میدان بهار تا میدان آزادگان که شامل ۵۰۰۰ هکتار می باشد، توانستیم کنار گذر در نزدیکی مهدی آباد به سمت فرمانداری را به زمین های تجاری بهار بیافزاییم که حدودا ۲/۵برابر تولید ثروت شد و راه تردد کامیون به محدوده‌ی بهار آسان تر شد.

۳- مجتمع ولایت با ۵۰۰۰متر مربع مساحت که حدودا ۳۰۰۰متر مربع تجاری و ۲۰۰۰متر مسکونی است که باتوجه به زمین و پروانه ساخت از سوی شهرداری و احداث از طرف مالک (شرکت خصوصی) بود باتوجه به دادخواست دادستان محترم بخش تجاری به شهرداری برگردانده شد.

 

وی در ادامه گفت: زمانی که متوجه شدم شهروندان بهاری اوقات فراغت خود را در بلوار ارم همدان سپری میکنند برخود واجب دانستم که پروژه ای را برای حال خوب و رفاه مردم کلید بزنم، از میدان بهار تا میدان آزادگان سنگ فرش های گرانیت و همچنین پارک ۳/۵هکتاری که شامل مشاهیر بهار، سالن ورزشی چند منظوره، غرفه های نمایشگاهی، و محوطه‌ای برای تفریح خانواده و بسیاری از موارد دیگر با کمک شورای شهر و کمیته فنی بهار در دستور کار قرار گرفت.

 

شهردار بهار افزود: شهرداری یک نهاد خود گردان و وابسته به هیچ ارگانی نیست همچنین بهار دارای پتانسیل های زیادی است برای جذب گردشگر که به کمک خیرین میتوانیم بهار را آبادتر کنیم و آرزوی شهروندان بهاری را تحقق ببخشیم.

 

فرجی فر گفت: ترمیم آسفالت خیابان های اصلی شهر که به دلایلی از بین رفته در اولیت برنامه های سال آتی است. علیرغم عوارض کمی که شهرداری دریافت می‌کند اما توانستیم بیش از ۲۰تن آسفالت را افزایش دهیم، جداول شکسته بلوار آیت الله بهشتی تا ابتدای نهالستان ترمیم کنیم  و همچنین تغییر نام کاربری واحد‌های مسکونی بلوار بسیج نیز حل شد. بودجه شهرداری نیز از ۴۰میلیارد به ۸۵میلیارد افزایش یافت.

 

مهندس فرجی فر عنوان کرد: رسانه ها نقش خوبی در انعکاس عملکرد شهرداری دارند و موجب تعامل شهرداری با مردم می‌شوند.

 

مهندس فرجی فر گفت: هفته گذشته در استانداری همدان استاندار محترم دکتر قاسمی فرزاد از بنده بعنوان اولین شهردار که توانست در نهضت ملی مسکن مشارکت کند یاد کرد و تقدیر و تشکر کرد.

 

وی در رابطه با نهضت ملی مسکن گفت: زمین نهضت ملی مسکن تغییر کاربری یافت و پروانه ساخت آن صادر شد و همچنین فضای سبزی نیز برای ساکنین درنظر گرفته شد. خبر کذبی که این روزها شنیده می‌شود در مورد مبالغ بالای شهرداری است که این‌ موضوع صحت ندارد.

 

وی متذکر شد بیشتر زمین های مسکونی و تجاری بهار دارای سند عادی هستند.

 

شهردار بهار ضمن ارائه گزارشی از عملکرد یک ساله خود گفت: در سال گذشته در جمع اصحاب رسانه مطرح کردم که برنامه های اینجانب تخصصی تر است و توانستم بخشی از آن را به ثمر برسانم. سال آینده ،سال باشکوه شدن پروژه های شهرداری است.

 

مهندس فرجی فر افزود: گاهی با حاشیه سازی هایی که نسبت به شهرداری و شورای شهر توسط برخی ها انجام می‌شود دلگیر و نا امید میشوم. چه خوب است که اجازه دهیم بدون حواشی به آبادی و ارتقا شهر بهار برسیم و عقیده دارم که بهتر است هزینه های گزاف المان ها برای بخش پروژها ی عمرانی هزینه شود.

 

وی عوارض تخفیف ۹۷درصدی را مطرح کرد و همچنین در پایان گفت: تشکر ویژه از امام جمعه و دادستان محترم و ریاست دادگستری بهار دارم که همراه در کنار شهرداری به مردم خدمت کرده‌اند.

 

آرزو میرزایی

 

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی