سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1402/10/13 08:12:45
همزمان با فرا رسیدن ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) صورت گرفت:

برگزاری محفل عصر شعر عطر یاس مقاومت در کتابخانه آيت الله بهاری(ره) شهر بهار

محفل عصر شعر عطر یاس مقاومت به همت اداره کتابخانه های عمومی با مشارکت اداره تبلیغات اسلامی، کانون مداحان و محفل ادبی ترنم بهار در کتابخانه آيت الله بهاری(ره) شهر بهار برگزار شد.

شناسه خبر: 13964

 

به گزارش نشاط شهر، همزمان با فرا رسیدن سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و بزرگداشت هفته زن محفل عصر شعر عطر یاس مقاومت با سخنرانی حجت‌الاسلام مصباح امام جمعه و با حضور مسؤل انجمن ادبی نسیم الوند همدان و شهردار و شورای اسلامی شهر و ریاست اداره تبلیغات و جمعی از شعرای آئینی شهرستان بهار به همت اداره کتابخانه های عمومی با مشارکت اداره تبلیغات اسلامی،کانون مداحان و محفل ادبی ترنم بهار در کتابخانه آيت الله بهاری(ره) شهر بهار برگزار شد.

 

در این محفل حجت‌الاسلام والمسلمین رضا مصباح امام جمعه شهرستان بهار با تبریک فرا رسیدن سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و بزرگداشت هفته زن عنوان کرد: شخصیت حضرت صدیقه طاهره یک هندسه و تفکر فکری است و هرکسی در این مکتب درس خواند دلنواز شد .

 

حجت الاسلام مصباح تصریح کرد: ولادت پر برکت حضرت فاطمه (س) فرصتی  جهت قدردانی از زنان پر افتخار میهن اسلامی است ؛زنانی که شهدای راه حق از دامان آنان رو به سوی شهادت گام برداشتند تا پرچم عزت، شرف و مردانگی برای همیشه در اهتزاز بماند.

 

امام جمعه بهار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای اسلام به ویژه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بیان کرد: آنچه که حاج قاسم دید در صفا دید و در حقیقیت آنچه که حاج قاسم میگفت از دل حقیقت بود .

 

وی ادامه داد: شهیدانی همچون حاج قاسم سلیمانی که با شهادتش هم در عرش کبریا جاوید شد و هم در دل رهروانش و مظلومان سراسر عالم تا همیشه تاریخ زنده و الهام بخش خواهد ماند.

 

وی اذعان کرد: ویژگی‌های اصلی که شهید سلیمانی داشت شامل پیروی واقعی از خدا، پیامبر و اطاعت محض از ولی فقیه زمان و صدق و راستی در گفتار و همچنین نبوغ نظامی شهید سلیمانی بوده است.

 

امام جمعه بهار افزود: گرچه آمریکای جنایتکار شهید سلیمانی را به ظاهر از ما گرفته ولی ما سردار سلیمانی‌هایی در بین جوانان کشورمان داریم که با ادامه راه این شهید بزرگوار از مکتب حاج قاسم پیروی می‌نمایند.

 

شایان ذکر است که این محفل با شعر خوانی شعرای آئینی شهرستان منجمله عاصف عباسی آذر، حاتم نوروزی، ابراهیم یمین اسماعیلی و مریم کاظمی و .. مدیحه سرایی حجت‌الاسلام خلف خانی و تجلیل از مادر شهید والامقام همایون ذبیحی همراه بود و در پایان نیز از پوستری با عنوان" جان گذشته ها" در راستای معرفی هشت کتاب با محوریت همسران و مادران شهدا رونمایی شد.

 

برای مشاهده گزارش تصویری کلیک نمایید.

 

 

فاطمه بدرلو

 

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی