به گزارش نشاط شهر به نقل از فارس، رسول کوهپایهزاده عنوان کرد:
در ماجرای کوروش کمپانی شرکتی کالایی را به یکسوم یا یکدوم قیمت واقعی میفروخت. در نگاه نخست این نوع عرضه مشکوک به نظر میرسد اما تبلیغات سلبریتیها این شک و تردید را از بین برد و احساس اعتماد و امنیت را در مخاطب ایجاد کرد.
مسئولیت سلبریتیها در این پرونده در دو بخش کیفری و حقوقی (جبران خسارت) قابل بررسی است. اگر کلاهبرداری شده، طبق قانون هر کسی که وقوع جرم را تسهیل و افراد را تشویق و ترغیب کرده باشد، مرتکب جرم شده است.
انتهای پیام/ص
*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست
* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.
* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.