سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

فرمانده انتظامی شهرستان "همدان" از دستگيری کلاهبردار حرفه ای متواری که با اغفال خانمهای جوان اقدام به سرقت طلاجات آنها می کرد، خبر داد.

شناسه خبر: 14337

 

به گزارش نشاط شهر، فرمانده انتظامی شهرستان "همدان" از دستگيری کلاهبردار حرفه ای متواری که با اغفال خانمهای جوان اقدام به سرقت طلاجات آنها می کرد، خبر داد.

 

سرهنگ"هادی نجفی صالح "در تشريح اين خبر گفت: با مراجعه حضوري خانمی جوان به کلانتری" 12 مدرس" و شکايت از فردی غير بومی که با اغفال وی به قصد ازدواج و سرقت 330 گرم طلا شده بود، مراتب دستگيري اين فرد در دستور کار قرار گرفت.

 

وي در ادامه افزود: با توجه به اينکه تنها راه ارتباطي مالباخته با سارق تنها يک شماره همراه بود که پس از سرقت طلاجات گوشي تلفن همراه خود را خاموش کرده بود، ماموران کلانتري 12 مدرس و با کمک و راهنمايي هاي مالباخته و ايجاد قرار صوري در فضاي مجازي موفق به دستگيري وي شدند که با استعلام از سامانه مشخص شد سارق داراي سوابق متعدد کلاهبرداري و تحت تعقيب دستگاه قضائي چند استان ديگر نيز مي باشد که پس از عودت اموال سرقتي به مالباخته با حکم صادره از مرجع قضائي روانه زندان شد.

 

سرهنگ نجفي صالح گفت: يکي از شگردهاي اين فرد در سرقت، نو سازي و تبديل طلاهاي مدل قديمي به جديد بود که لازم است همشهريان عزيز با مد نظر قرار دادن اين موارد و عدم اعتماد به افرادي که فاقد مجوز هاي لازم و همچنين عدم نبود مکان مشخص کاري اين افراد، از اين قبيل سرقت و کلاهبرداري ها جلوگيري کنند

 

 

 

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
اجتماعی، اقتصادی