سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1403/2/3 12:27:02
رئیس کارگروه آرد و نان شهرستان بهار خبر داد:

یک واحد نانوایی بربری در بلوار سی متری شهید بهشتی بهار افتتاح شد

مجتبی فیض الهی، از افتتاح یک واحد نانوایی بربری در خیابان سی متری شهید بهشتی روبروی آموزش و پرورش بهار خبر داد. بدین ترتیب تعداد کل نانوایی های شهر بهار به ۳۱ نانوایی از جمله ۱۸ واحد پخت لواش، ۹ واحد پخت سنگک و ۴ واحد پخت بربری، افزایش یافت.

شناسه خبر: 14588

 

به گزارش نشاط شهر، مجتبی فیض الهی ،  رئیس کارگروه آرد و نان  و فرماندار شهرستان بهار در اعلام این خبر گفت: با پیگیری فرمانداری بهار، جهاد کشاورزی و اتحادیه آرد و نان شهرستان بهار و در راستای ایجاد توازن در نانوایی های شهر بهار یک واحد نانوایی بربری در خیابان شهید بهشتی افتتاح شد که از کیفیت مرغربی نیز برخوردار است.

 

وی ادامه داد: یکی از مقوله هایی که در طی سالهای اخیر سعی کرده ایم در کمیته آرد و نان به آن توجه کنیم توازن نانوایی ها در سطح شهر بهار بوده است، در این راستا سال گذشته شاهد آغاز به کار نانوایی در بلوار بسیج، در شهرک فرهنگیان و افتتاح نانوایی در مسکن مهر بودیم، امسال نیز با افتتاح نانوایی بربری در بلوار شهید بهشتی قسمتی از این هدف تامین شد.

 

فرماندار شهرستان بهار در خصوص تعداد نانوایی های سطح شهر و شهرستان گفت: از  ۱۲۶ نانوایی کل شهرستان ۳۱ نانوایی در شهر بهار مستقر است که هم اکنون ۱۸ واحد پخت لواش، ۹ واحد پخت سنگک و ۴ واحد مخصوص پخت بربری می باشد.

 

 

مرضیه کریمی رادپور

 

 

 

 

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی