سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

فرمانده انتظامي شهرستان "بهار" از دستگيري توزیع کننده مواد مخدر و کشف حدود يک کيلو گرم ترياک و شيره به همراه آلات استعمال و فروش مواد در اين شهرستان خبر داد.

شناسه خبر: 10943

به گزارش نشاط شهر به نقل از خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "بزرگعلي نوري " اظهار داشت:ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان  با اقدام  و اشراف اطلاعاتي مطلع شدند، فردي به صورت ماهرانه ودر خفا اقدام به فروش و توزيع مواد مخدر در سطح شهر مي کند.

وي ادامه داد: ماموران با تلاش شبانه روزي منزل مورد نظر را شناسايي و پس از هماهنگي و اخذ مجوز قضائي در يک عمليات ضربتي به بازرسي از آن پرداختند.

فرمانده انتظامي شهرستان بهار افزود: ماموران پلیس در اين عمليات يک کيلو و 45 گرم مواد مخدر از نوع ترياک  و شيره مطبوخ که متهم آن را در 177 بسته براي فروش آماده کرده بود به همراه آلات استعمال و فروش مواد کشف کردند.و را دستگير و به معرفي کردند.

اين مقام انتظامي در پایان با اشاره به دستگیری يک قاچاقچي و تحویل وی  به مراجع قضائي، از همکاري و مشارکت بسيار خوب مردم در ايجاد امنيت قدردانی کرد و از انها خواست: هر گونه موارد مشکوک را با تلفن 110 به پليس اطلاع دهند.

انتهای پیام/


برچسب ها: پلیس#
ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
گوناگون