سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

فرمانده انتظامی شهرستان بهار با توصیه و هشدار به دامداران منطقه از آنها خواست از ارائه هر گونه اطلاعات اعم از تعداد چوپان ها، نگهبان ها و احشام خود به افراد غیر امتناع کرده و از ورود افراد ناآشنا و غریبه به محل نگهداری و چرای دام ها خودداری کنند.

شناسه خبر: 11011

به گزارش نشاط شهر، سرهنگ نوری در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس توضیح داد: با توجه به اینکه  سرقت احشام به اشکال و شگرد مختلف از جمله با خودرو های  سواری نیز اتفاق می افتد از دامداران منطقه خواستاریم به منظور پیشگیری از وقوع سرقت احشام در سطح شهرستان در نگهداری از احشام خود نهایت مراقبت را به عمل آورده و هشدارهای لازم را جدی بگیرند.

 

وی با تأکید بر اینکه هر گونه موارد مشکوک در این باره را باید سریعا. ابتدا به پلیس ۱۱۰ گزارش داد، اظهار کرد: دامداران آمار احشام خود را در طول ساعات مختلف شبانه روز حتماً کنترل کرده و  محل نگهداری احشام را به سیستم های پیشگیری از سرقت از جمله دوربین مداربسته و روشنایی کافی مجهز کنند.

 

نوری . استفاده از سیم خاردار و یا هر موانع فیزیکی دیگری را در اطراف محل نگهداری دام ها برای کاهش سرعت عمل سارقان ضروری دانست و اضافه کرد: استفاده از حیوانات نگهبان اهلی مانند سگ و غاز در اطراف محل نگهداری دام ها نیز می تواند در امر کاهش سرقت آنها مؤثر باشد.

 

فرمانده انتظامی شهرستان بهار با تأکید بر اینکه مالکان و افراد چوپان گله هر چند وقت یکبار در طول روز از دام و احشام خود سرکشی کنند، خاطرنشان کرد: به افراد چوپان گله و مالکان احشام توصیه می شود از گرفتن هر گونه مواد خوراکی و نوشیدنی از افراد غریبه خودداری کرده و تا حدممکن به یک وسیله ارتباطی همچون تلفن همراه مجهز باشند.

در خاتمه ضمن تقدیر و تشکر از همکاری بسیار خوب مردم عزیز شهرستان با پلیس تقاضا داریم تا از نگهبان محله یا شبگرد به صورت ثابت یا نوبه ای استفاده شود

انتهای پیام/


برچسب ها: دامدار#
ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
گوناگون