سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

رهبر انقلاب فرمودند: در جریان عدم احراز صلاحیت، به بعضی از کسانی که احراز صلاحیت نشده‌اند جفا و ظلم شد.

شناسه خبر: 11169

به گزارش نشاط شهر به نقل از خبرگزاری مهر: رهبر انقلاب فرمودند: در جریان عدم احراز صلاحیت، به بعضی از کسانی که احراز صلاحیت نشده‌اند جفا و ظلم شد.

رهبر معظم انقلاب در بخشی از بیانات مهم شان در سالگرد ارتحال امام راحل به بحث احراز صلاحیت ها اشاره کردند و فرمودند: یک تذکر ضروری وجود دارد. در جریان عدم احراز صلاحیت به برخی کسانی که احراز صلاحیت نشدند جفا و ظلم شد.

نسبت‌هایی داده شد یا به خودشان یا خانواده‌شان که واقعیت نداشت. خانواده‌های محترم و عفیف که مواجه با چنین نسبت‌هایی شدند. گزارش‌های خلافی بود که بعد هم مشخص شد که خلاف است. ولی در فضای مجازی پخش شد.

ایشان تاکید کردند: اینکه می‌گویم فضای مجازی رهاست همین است. حفظ آبروی افراد جزء بالاترین وظایف است. مطالبه من از دستگاه‌ها این است که جبران کنند. مواردی درباره خانواده و فرزند کسی داده شده که بعد معلوم شده که غلط است. این را جبران کنند.

رهبری فرمودند: خدا ما را از هتک حرمت مومن و تخلف از وظایفان محفوظ بدارد. خداوند امام ما را در برزخ و قیامت با اولیاء محشور بفرماید. خداوند ان‌شاءالله این انتخابات را برای ملت ایران خیر قرار دهد و دشمن‌شکن قرار دهد که ان‌شاءالله همینطور هم خواهد شد.

انتهای پیام /


برچسب ها: رهبر_انقلاب#
ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی