سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1400/4/28 11:43:36
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بهار:

سمن های شهرستان در برگزاری برنامه های هفته ازدواج عملکرد خوبی داشتند

علیرضا صفی زاده، با ارائه گزارشی از برنامه های هفته ازدواج سمن ها را دارای ظرفیت بالایی در امور فرهنگی اجتماعی دانست.

شناسه خبر: 11387

گروه - مرضیه کریمی رادپور :  علیرضا صفی زاده رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بهار در گفتگویی با خبرنگار نشاط شهر در پایان هفته ازدواج سازمان های مردم نهاد شهرستان بهار را از جمله فعالین در حوزه ازدواج و خانواده برشمرد و گفت: در هفته ازدواج برنامه های متنوعی در شهرستان به دست سازمان های مردم نهاد برگزار شد که با استقبال خوبی از سوی مردم مواجه شد.

صفی زاده اظهار داشت: برگزاری کارگاه های مشاوره پیش از ازدواج، حین ازدواج و بعد از ازدواج در دو روز در روستای بهادربیگ یکی از این کارگاه ها بود که توسط یکی از سمن های تازه تاسیس ما برگزار شد، تصمیم ما در انتخاب بهادربیگ بر این بود که این بار به جای شهرها به روستاها رفته و توجهمان را به روستاها نیز معطوف کنیم.

وی برگزاری مراسم جشن عقد به مناسبت روز ازدواج در پارک لاله شهر بهار را از دیگر برنامه های این هفته برشمرد و اظهار داشت: یکی از دیگر برنامه های شاخص سمن های تازه تأسیس برگزاری مراسم ازدواج و عقد نمادین زوج جوان در پارک لاله شهر بهار از دیگر برنامه های ما بود که با استقبال خوبی از سوی مردم مواجه شد.

صفی زاده ادامه داد: در کنار برگزاری این برنامه غرفه مشاوره خانواده و فروش هنرهای خانگی نیز برپا بود و تعدادی از مسئولین نیز از برگزاری این برنامه استقبال کردند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بهار ظرفیت سمن ها را بسیار بالا ارزیابی کرد و اظهار داشت: ما با استفاده از ظرفیت سمن ها که خودجوش و مردمی هستند قادر به برگزاری برنامه متعدد فرهنگی هستیم که باید مورد حمایت ویژه قرار گیرند.

انتهای پیام/


برچسب ها: ازدواج#
ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
اجتماعی، اقتصادی