سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1400/5/22 17:58:26
امام جمعه مهاجران در خطبه های امروز نماز جمعه این شهر مطرح کرد:

فرمایشات رهبر معظم در خصوص کرونا و نحوه عزاداری ها مهم بود و برای همه ما لازم الاجراست

در شهر مهاجران برای لبیک به دستور رهبری معظم از هیئت امنای مساجد و حسینه ها درخواست کردیم مراسمات عزاداری را در فضای باز آن هم با رعایت پروتکل ها انجام دهند.

شناسه خبر: 11510

 

 

به گزارش نشاط شهر امام جمعه مهاجران عنوان کرد : اقدام سخیف سفیر انگلستان در انتشار یک تصویر که خود سابقه امنیتی دارد را محکوم میکنیم ، این سفیر در آغاز به کار خود به جهت این کار باید بشدت تنبیه شود.

رفتار سفیر روسیه نیز گستاخانه بود و پس از این ماجرا این سفیر  یک متن دو پهلو را برای توجیه کار خود انتشار داد که ایشان باید رسما از ملت ایران عذر خواهی کند. ما از دولت انتظار داریم یک اقدام متقابل در جهت حفض حرمت و استقلال کشور انجام دهد و پاسخی مناسب را در این خصوص داشته باشد.

 

تقدیر و تشکر میکنم از شهردار محترم مهاجران که پس از چند سال خدمت صادقانه به کار خود در این شهر پایان داد.جناب آقای مهندس غلامی فردی انقلابی  ، دلسوز و متعهد بودند که از خداوند آرزوی موفقیت و سلامتی ایشان را دارم.

از شورای اسلامی شهر مهاجران درخواست دارم با مشورت و تلاش فردی را برای شهرداری مهاجران انتخاب نمایند که اولا کاربلد باشد ثانیا این شخص فردی انقلابی ، جهادی و میدانی باشد.

شورای محترم بایستی بشدت از رابطه بازی در انتخاب شهردار پرهیز کنند..

 

مسئولین به داد مهاجران برسند . مهاجران ظرفیت های زیادی برای توسعه و پیشرفت را دارد و مسئولین نباید از این پتانسیل ها غافل باشند . 

ظرفیت های مهاجران دیده شود.

مهاجران قطب تولید ترشیجات و شوریجات کشور است و احداث شهرک صنعتی به شدت مورد مطالبه ما و مردم در این شهر جهت ساماندهی و ایجاد اشتغال و توسعه شهر است. این مطالبه در سالیان اخیر از سوی مسئولین بی پاسخ مانده و سرمایه گذاران ما به بیرون از این منطقه برای سرمایه گذاری می روند.

  

متاسفانه مجددا دیروز شاهد یک تصادف در مسیر ناامن و پر پیچ و خم این شهر بودیم . مسئولین ضمن تامین امنیت این مسیر از طریق اصلاح پیچ ها ، تعریض مسیر فعلی باید به فکر  احداث راه جدید  جهت خروج مهاجران از بن بست باشند.

انتهای پیام/ 


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
گوناگون
Error
Whoops, looks like something went wrong.