سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

فرمانده انتظامی شهرستان بهار از دستگیری سارق اماکن خصوصی حین سرقت در این شهرستان خبر داد.

شناسه خبر: 11597

به گزارش نشاط شهر بزرگعلی نوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: در پی گشت‌زنی‌های هدفمند و حضور پلیس شهرستان بهار در سطح حوزه استحفاظی، با استفاده از اشراف اطلاعاتی و مشارکت و همدلی مردم، فردی که در حال سرقت از اماکن خصوصی بود، دستگیر شد.

وی افزود: متهم پس از انتقال به مقرر انتظامی در بازجویی‌ها فنی و پلیسی، به 2 فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه کاره اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بهار به شهروندان توصیه کرد هشدارهای پلیس را در خصوص پیشگیری از سرقت جدی گرفته و در صورت مشاهده هر گونه مورد مشکوک مراتب را سریعا به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

وی در ادامه از کشف قرص غیر مجاز از نوع ویتامین‌ها در این شهرستان خبر داد و گفت: در پی کنترل و پایش محورهای مواصلاتی شهرستان، ماموران مستقر در ایست و بازرسی شهید زارعی به یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ مشکوک شده و آن را برای بررسی متوقف کردند.

نوری افزود: در بازرسی از خودرو، ۲۲ هزار و ۵۲۰ عدد قرص جوشان انواع ویتامین‌ها که از یکی از شهرستان‌های مرزی به صورت غیر مجاز بارگیری و به مقصد استان تهران حمل می‌شد، کشف شد.

وی گفت: مبارزه با قاچاق کالا و ارز از مهمترین اولویت‌های کاری پلیس است و نیروی انتظامی با تمام توان با این موضوعات برخورد قاطع خواهد کرد.

 

انتهای پیام /


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
اجتماعی، اقتصادی