سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

ئیس اداره ورزش و جوانان بهار گفت: شهرستان قهرمان پرور بهار که افتخارات زیادی را برای استان و کشور در ورزش کسب کرده است، می توانند در بسیاری از رشته های وررشی میزبان مسابقات استانی و کشوری باشد.

شناسه خبر: 11658

به گزارش نشاط شهر ،رئیس اداره ورزش و جوانان بهار گفت: شهرستان قهرمان پرور بهار که افتخارات زیادی را برای استان و کشور در ورزش کسب کرده است، می توانند در بسیاری از رشته های وررشی میزبان مسابقات استانی و کشوری باشد.

علیرضا صفی زاده با اشاره به برگزاری مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی استان در شهر بهار گفت: بهار به لحاظ موقعیت آب و هوایی و شرایط جغرافیایی شرایط بسیار مطلوبی برای برگزاری مسابقات ورزشی دارد و خوشبختانه جمعه اخیر مسابقات دوچرخه سواری تایم تریل استان به میزبانی بهار برگزار شد که مورد توجه هیات دوچرخه سواری و قهرمانان این رشته قرار گرفت و مقرر شد مسابقات دوچرخه سواری جاده از این پس در بهار برگزار شود.

وی افزود: با توجه به شرایط کرونا توجه به محیط های باز بیشتر شده است و به دنبال میزبانی مسابقات استانی در رشته های دوومیدانی صحرا و اسکیت نیز خواهیم بود.

صفی زاده تصریح کرد: شهرستان بهار در بسیاری از رشته ها همچون جودو؛ تکواندو؛ کشتی و والیبال صاحب جایگاه در استان و کشور است و سال گذشته هیات جودو میزبان مسابقات نیروهای مسلح کشور بود و  امسال نیز این هیات  جشنواره استانی را با حضور رئیس فدراسیون برگزار کرد.

وی افزود: انشالله با سپری کردن شرایط بحرانی کرونا به دنبال برگزاری مسابقات استانی و کشوری در رشته های مختلف خواهیم بود تا ظرفیت های شهرستان به خوبی معرفی شود.

وی با تقدیر از تلاش های روسای هیات های ورزشی افزود: علارغم تعطیلی های متعدد روسا و مربیان هیات های ورزشی پیگیر امور قهرمانان و هیات های مربوط بودند که جای تقدیر دارد.

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
گوناگون
Error
Whoops, looks like something went wrong.