سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1400/6/23 23:29:54
کارشناس مذهبی:

اهل بیت عصمت و طهارت (ع) خیر و برکت اسلام هستند

کارشناس مذهبی گفت: اهل بیت عصمت و طهارت (ع) خیر و برکت اسلام هستند و نباید بگذاریم مشکلات امروزی باعث کمرنگ شدن اعتقادات ما شود.

شناسه خبر: 11670

به گزارش نشاط شهر به نقل از خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام مهدی نجفی درجمع بسیجیان پایگاه حضرت خدیجه(س) شهرستان بهار با تسلیت ایام محرم و صفر با بیان روایاتی از ائمه اطهار(ع) در مورد بزرگداشت واقعه عاشورا اظهار داشت: اهل بیت عصمت و طهارت (ع) خیر و برکت اسلام هستند و نباید بگذاریم مشکلات امروزی باعث کمرنگ شدن اعتقادات ما شود.

وی با بیان اینکه مصیبت ‌های وارد شده بر دختر خردسال امام حسین (ع) که در خرابه شام، از شدت سوز و گداز در فراق پدر، جان به جان آفرین تسلیم کرد، مظلومیت ائمه (ع) را می‌رساند، گفت: این بانوی سه ساله با مصیبت‌هایی که کشید دل هر مرد و زنی را داغدار می‌کند.

این کارشناس مذهبی همچنین از حضرت زینب(س) به عنوان بانوی تاریخ‌ساز نام برد که بعد از واقعه عاشورا با دلی پر از غم و سوز از فراغ برادر و مشکلات طاقت فرسا ذره‌ای در راه دین سستی نورزید و استوار در راه حق و دین پرچم اسلام را برافراشت و پیام کربلا و قیام امام حسین(ع) را به گوش جهانیان رساند و پيام آور نهضت استقامت و آزادگی بود.

 

 

 

 

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
گوناگون
Error
Whoops, looks like something went wrong.