سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1400/7/10 11:16:51
رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی:

رتبه‌بندی معلمان تعریف مشخص دارد و تمام معلمان را شامل می‌شود


شناسه خبر: 11792

به گزارش نشاط شهر به نقل از روزنامه ی همدان پیام ، رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: رتبه‌بندی معلمان تعریف مشخص دارد و تمام معلمان را شامل می‌شود.
حمیدرضا حاجی‌بابایی در مراسم گرامیداشت هفته دفاع‌مقدس در اداره‌کل آموزش‌وپرورش استان با بیان خاطراتی از دوران دفاع‌مقدس و شهدای استان، گفت: امنیت و آسایش امروز را مرهون خون شهدا هستیم و شهدا رفتند تا مردم تحت لوای رهبرمعظم انقلاب و اسلام زندگی خوبی داشته باشند.
   وی با بیان اینکه سرداران بزرگی چون شهیدحاج قاسم سلیمانی انسان به تمام معنا بودند، بیان کرد: در مکتب شهیدسلیمانی مسیر روشن تعالی و سعادت جامعه مشخص شده است.
   نماینده همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش استان همدان در دفاع‌مقدس، گفت: این استان پایتخت تاریخ و تمدن ایران اسلامی است و مردم شریف آن شایسته بهترین‌ها هستند.
   حاجی‌بابایی با اشاره به شأن و جایگاه معلم در جامعه، افزود: نجات کشور در آموزش‌وپرورش است و معلمان با تربیت نیروی آگاه در دستگاه تعلیم‌وتربیت، آینده درخشانی را برای کشور رقم می‌زنند.
  رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس با بیان این که لایحه رتبه‌بندی معلمان نیاز به جراحی دارد تا معنای واقعی خود را داشته باشد، گفت: رتبه‌بندی معلمان تعریف مشخصی دارد و تمام معلمان را شامل می‌شود.
نماینده همدان و فامنین در مجلس با بیان اين که در استان باید مدیران پرقدرت و پرتوان کار کنند، افزود: استانداری باید انتخاب شود که توان و قدرت کار داشته باشد.
حاجی‌بابایی با تأکید بر این که اولویت با نیروی بومی است، بیان کرد: هرکس استاندار شود با تمام قدرت از او دفاع خواهم کرد.
وی گفت: وظیفه ذاتی دولت و وزارت کشور است که استاندار قوی منصوب کند.
رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با اشاره به این که مقام‌معظم رهبری تأکید کرده‌اند که نمایندگان دخالت در امور اجرایی نداشته باشند، افزود: بر این اساس ما در مورد مدیران اگر بخواهند فقط نظر مشورتی می‌دهیم.
حاجی‌بابایی با اشاره به تأکید مقام‌معظم رهبری بر این که در فضای مجازی باید اخلاق‌محور کار شود، گفت: نباید کسی خود را از رهبر معظم انقلاب، انقلابی‌تر بداند؛ بلکه همه باید پشت سر رهبری حرکت کنیم.
نماینده همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: رمز شهید بودن شهدا همراهی با امام(ره) و رهبری است.

 

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
اجتماعی، اقتصادی