سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1400/7/25 09:25:20

دو نمایشگاه در همدان برگزار می‌شود

18مین نمایشگاه بین‌المللی کشاورزی و شانزدهمین نمایشگاه مرغداری، دامپروری و شیلات استان همدان از 27 آبان‌ماه برگزارمی‌شود.

شناسه خبر: 11857

به گزارش نشاط شهر به نقل از روزنامه همدان پیام ، معاون مدیریت توسعه و بازرگانی سازمان جهادکشاورزی از برگزاری 18مین نمایشگاه بین‌المللی کشاورزی (ماشین‌آلات، نهاده‌ها، سیستم‌های آبیاری، کشت‌های گلخانه‌ای) و همچنین 16مین نمایشگاه صنعت مرغداری، دامپروری و شیلات استان همدان خبر داد.
داریوش سرحدی گفت: این نمایشگاه  هرساله با هدف ارائه دستاوردهای بخش کشاورزی به تولیدکنندگان در استان همدان برگزار می‌‌شود.
وی افزود: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا و شرایطی که کشور و استان همدان داشت  مصوب شد نمایشگاه با تأخیر در مورخ 27مهرماه لغایت 30 مهرماه در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی برگزار شود.
سرحدی گفت: حدود 50 شرکت در این نمایشگاه حضور دارند که نمایندگان شرکت‌های خارجی و تولیدکنندگان و فعالان بخش کشاورزی از استان‌های مرکزی، تهران، اصفهان، زنجان، خراسان‌رضوی، قزوین، آذربایجان‌غربی شرکت می‌کنند.
سرحدی بیان کرد: حدود 30 غرفه مربوط به مکانیزاسیون و ادوات کشاورزی، 5 غرفه دام و طیور،4 غرفه نهاده‌های بخش کشاورزی،3 غرفه سیستم‌های نوین آبیاری و مابقی در زمینه‌های دیگر است.
معاون مدیریت بازرگانی گفت: در برگزاری نمایشگاه پروتکل‌های بهداشتی رعایت می‌شود.

 

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
اجتماعی، اقتصادی