سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

برگزیدگان نهمین جشنواره منطقه ای شعر انتظار بیجار که با حضور 9 استان غرب و شمال غرب کشور برگزار شد معرفی شدند.

شناسه خبر: 11872

به گزارش نشاط شهر به نقل از روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان، نهمین جشنواره منطقه ای شعر انتظار بیجار امروز صبح در محل آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی و هنری امیر نظام گروسی با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان، فرماندار بیجار، امام جمعه و روسای ادارات شهرستانی و جمع کثیری از هنرمندان و شاعران و ادیبان شهرستانی و شعرای تعدادی از استان های همجوار برگزار و با رأی هیأت داوران این جشنواره، برگزیدگان معرفی و با اهدای لوح تقدیر و تندیس و هدیه نقدی از آنها تجلیل بعمل آمد.

برندگان بخش فارسی جشنواره: نفر اول مجتبی خرسندی از استان لرستان شهرستان بروجرد، نفر دوم خانم زهرا طهماسبی از استان همدان شهرستان همدان، نفر سوم مهدی طراواتی توانا از استان همدان شهرستان بهار بودند، هیات داوران امیر سلیمانی از شهرستان زنجان را شایسته تقدیر معرفی نمود.

برندگان بخش کوردی جشنواره: نفر اول محمد رحیمی رضوان از استان کردستان شهرستان بیجار، هیات داوران در این بخش اثری را حائز مقام دوم ندانست، نفر سوم حبیب الله بخشوده از استان ایلام شهرستان ایلام بودند.

برندگان بخش تُرکی جشنواره: هیات داوران اثری را حائز کسب رتبه اول و دوم ندانستند، نفر سوم عارف ساسانی از استان آذربایجان شرقی شهرستان مراغه بود، هیات داوران در بخش ترکی امیر رسولی از استان زنجان شهرستان زنجان را شایسته تقدیر دانست.

در مراسم اختتامیه نهمین جشنواره شعر انتظار بیجار علاوه بر برندگان بخش های مختلف، از شاعر و پیشکسوت شهر بیجار حاج آقا ابوالقاسم معمار به صورت ویژه تقدیر و تجلیل بعمل آمد.

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
فرهنگ و هنر