سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهار با همکاری انجمن هنرهای تجسمی و انجمن بسیج هنرمندان شهرستان به مناسب دهه ی فجر برگزار می کند.

شناسه خبر: 12265

به گزارش نشاط شهر، اولین نمایشگاه تخصصی بانوان انجمن هنرهای تجسمی شهرستان بهار در تاریخ ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ با حضور فرماندار محترم و جمعی از مسئولان و هنرمندان شهرستان بهار در فرهنگسرای آیت الله بهاری افتتاح شد.

 

در این نمایشگاه ۲۰ اثر از ۱۳ بانوی هنرمند فعال در عرصه هنرهای تجسمی در قالب ،نقاشی و خوشنویسی جهت بازدید علاقه مندان ارائه شده است آثاری بسیاز زیبا و قابل تحسین از هنرمندان شهرستان بهار که مورد تحسین هنر دوستان و هنرمندان قرار گرفته است خالقان این آثار عبارتند از: 

شیوا وکیلی

سمانه رهنما

فرزانه غیبی

فروزنده طاووسی

طیبه جلیلی هنرمند

مهتاب وکیلی اجود

فاطمه وحدتی آراسته

لیلا وحدتی آراسته

فهیمه سهرابی

زهرا کریمی عصر

راضیه نوری

رومینا پناهی

زهره طورجی

 

و همچنین آثاز حجم سازی استاد اسدالله کوشکی از حجم سازان مطرح و موفق کشوری در این نمایشگاه جهت بازدید هنر دوستان و همشهریان ارائه شده است و تماشای آثار این هنرمند برجسته و چیره دست بیش از آنکه لذت هنر را برایمان نمایان کند احساس افتخاری را برایمان به ارمغان می آورد که این شهرستان چه استادانی رادر عرصه هنری تربیت داده که باعث غرور هر همشهری می‌شود. 

 

این نمایشگاه تا تاریخ ۲۰ بهمن به مدت یک هفته صبح و بعدازظهر در محل فراهنگسرای آیت الله بهاری پذیرای همه  بازدید کنندگان میباشد و امیداورم هنر دوستان عزیز با استقبال گرم خود باعث رونق بیش از بیش این هنرها در شهرستان باشد .

 

مرتضی بهادربیگی

انتهای پیام/ص

 

 

 


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
فرهنگ و هنر