سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1401/8/17 23:26:39
مدیر توزیع برق بهار:

در سال جاری پیک تابستانی را بدون خاموشی در بخش خانگی گذراندیم

صبح امروز مدیر توزیع برق شهرستان طی نشستی با اصحاب رسانه به گزارش عملکرد این شرکت پرداخت و از برق رسانی و ارائه خدمات به ۲ هزار واحد صنعتی فعال در ۶ شهرک صنعتی و شاخه های صنعتی دیگر در شهرستان بهار خبر داد.

شناسه خبر: 12979

 

به گزارش نشاط شهر، مازیار بلالی مقدم مدیر توزیع برق شهرستان بهار در ابتدای این نشست با تشکر از همراهی فرماندار بهار، نماینده بهار و کبودراهنگ و همچنین مدیر عامل شرکت برق، بیان کرد: نگاه و رویکرد دولت سیزدهم با هدف خدمت جهادی جای تشکر دارد؛ فرماندار شهرستان بهار با در نظر گرفتن اعتبار ۴۰۰ میلیون تومانی در جهت افزایش رضایتمندی مردم نقش بسزایی دارند.

 

وی افزود: در جهت تکریم ارباب رجوع، ارائه خدمات غیرحضوری از طریق اپلیکیشن "برق من" در حال انجام است و مشترکان می توانند ۲۷ خدمت را با استفاده از اپلیکیشن به صورت غیر حضوری دریافت کنند.

 

مدیر توزیع برق شهرستان بهار ادامه داد: با نصب این اپلیکیشن کلیه خدمات مورد نیاز مانند خرید انشعاب، جابجایی شبکه، دریافت قبوض برق، نیاز های روشنایی معابر و قطعی برق آسان تر خواهد شد و دیگر نیازی به مراجعه حضوری به ادارات برق نخواهد بود.

 

این مقام مسئول‌ ادامه داد: در ۱۹ روستای شهرستان بهار در سالجاری، از محل اعتبارات عوارض روستایی اقدامات اساسی انجام خواهد پذیرفت و ۱۹۰ اصله پایه جابجا و تعویض و اصلاح شبکه در راستای کمک به بهبود، اصلاح و افزایش قابلیت اطمینان با اعتبار ۴ میلیارد تومان انجام خواهد شد.

 

بلالی مقدم عنوان کرد: در ۶ ماهه ی ابتدای سالجاری ۲ مورد رفع حریم کلی خط ۲۰ کیلو ولت در روستاهای حسین آباد کارخانه قند و همچنین نورآباد صورت گرفته است.

 

وی بیان کرد: ۵ پست برق ۶۳/۲۰ کیلو ولت در شهرستان بهار وجود دارد که به بیش از ۵۱ هزار و ۷۴۴ مشترک  برق خدمات رسانی می کند.

 

وی تصریح کرد: ۱۳ کیلومتر کابل خودنگهدار به جای سیم مسی با اعتبار ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان جایگزین خواهد شد که از این مقدار تاکنون ۷ کیلومتر انجام گرفته است.

 

وی با اشاره به اینکه نیروهای شرکت توزیع برق بهار، جهادی در حال خدمت به مردم هستند افزود: کیفیت بیشتر در برق رسانی و افزایش پایداری شبکه و کاهش سرقت شبکه از مزیت های جایگزینی کابل خودنگهدار به جای سیم مسی است.

 

این مقام مسئول ادامه داد: با توجه به برنامه وزارت نیرو مشترکین تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی می توانند نیروگاه های مقیاس کوچک خانگی در قالب ۵ کیلو وات احداث کنند؛ تاکنون ۱۸۹ مشترک برای اجرای نیروگاه مقیاس کوچک خانگی در سطح شهرستان ثبت نام و اعلام آمادگی کرده اند.

 

بلالی مقدم تصریح کرد: مطالبات شرکت توزیع برق بهار از مشترکین ۸ میلیارد تومان می‌باشد و مشترکین با پرداخت به موقع بدهی های خود خدمات بهتری را دریافت خواهند کرد.

 

 

بلالی مقدم با اشاره به اینکه پیک تابستانی را بدون خاموشی در بخش خانگی گذراندیم، افزود: احداث شبکه روستایی به طول ۳ کیلومتر و احداث شبکه شهری به طول ۲ کیلومتر از دیگر اقدامات این شرکت می‌باشد و با احداث شبکه، نصب انشعاب در کوتاه ترین زمان انجام می شود.

 

مدیر توزیع برق شهرستان بهار افزود: در هفته دولت سالجاری، کل روستای همه کسی به کابل خودنگهدار تبدیل شد که باعث افزایش اطمینان شبکه و کاهش سرقت و تداوم در روشنایی و افزایش رضایتمندی را بهمراه داشت.

 

مازیار بلالی مقدم در خاتمه اظهار کرد: واگذاری انشعاب توسط شرکت توزیع برق مشکلی وجود ندارد، این در حالی است که مکلف به رعایت قانون هستیم و با مجوز از ادارات مربوطه، برق واگذار خواهیم کرد.

 

در حاشیه این نشست مدیر توزیع برق شهرستان ضمن تقدیر از همکاری های اصحاب رسانه، از آنان تجلیل بعمل آورد. 

شهرزاد عباسی

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی