سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

با دعوت جنبش مردمی نسل ظهور، سردار طلایی نیک معاون توسعه مدیریت و سخنگوی وزارت دفاع در مسجد علی ابن ابیطالب (ع) بهار حاضر شد و با اعضای این جنبش و اقشار دیگر فرهنگی دیدار کرد.

شناسه خبر: 13033

 

به گزارش نشاط شهر به نقل از روابط عمومی جنبش مردمی نسل ظهور، با دعوت جنبش مردمی نسل ظهور، سردار طلایی نیک معاون توسعه مدیریت و سخنگوی وزارت دفاع در مسجد علی ابن ابیطالب (ع) بهار حاضر شد و با اعضای این جنبش و اقشار دیگر فرهنگی دیدار کرد.

 

در این نشست ضمن ابراز خرسندی سردار طلایی نیک از وجود این جنبش در سطح منطقه ، پای صحبت اعضاء این تشکل نشست.


نخست علی غفاری از مسئولین جنبش نسل ظهور خلاصه ای از روند فعالیت های سیاسی ، فرهنگی ، اجتماعی و اقتصادی این تشکل را یادآور شد و از دغدغه خویش و همسن و سالان و از جایگاه ویژه و حضور قشر نوجوان و جوان در این برهه از زمان اشاره کرد.


وی خاطرنشان کرد با توجه به فرمامین مقام معظم رهبری در رابطه اشتغال زایی و اقتصاد مقاومتی قریب به ۳۰ نفر در قالب کارگاه های تولیدی مشغول به فعالیت شدند.

در ادمه امیرحسین سعادتی دبیر کار گروه علمی و پژوهشی به گمنامی نخبگان علمی در سطح منطقه اشاره کرد و گفت: با شناسایی این افراد و معرفی به مسئولین رده بالای کشوری گام موثری به سهم خود در این جنبش برداشته ایم.


همچنین مهرداد میرزایی دبیر کارگروه فرهنگی مذهبی این جنبش گفت : این جنبش توانسته مراسماتی از جمله ظهور عاشورایی و یادواره شهدای ۱۰۹ شهید دانش آموز را به سرانجام برساند ؛ لازم به ذکر است که طبق پیگیری های انجام شده در ششمین سال متوالی یادواره شهدای ۱۰۹ شهید دانش آموز امسال در دی ماه با حضور دو پیکر پاک شهیدای گمنام و مسئولین لشکری و کشوری انجام خواهد شد.


در پایان جلسه سردار طلایی نیک از حضور افتخاری خود در این مجموعه اظهار خوشحالی کرد و حمایت صد در صد خود از این جنبش مردمی را اعلام نمود و پیگیر مطالبات این جنبش از مقامات عالی کشوری خواهد بود. 

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
فرهنگ و هنر