سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

کتاب «دایناسورها چرا منقرض شدند؟» به نویسندگی آقای محسن ترابی کمال و خانم راضیه شالبافیان با موضوع موفقیت در کسب و کار و آینده‌نگری است با حضور جمعی از دوستداران فرهنگ و هنر شهرستان بهار رونمایی شد.

شناسه خبر: 14183

 

به گزارش نشاط شهر، این مراسم با حضور بزرگانی چون آقای دکتر بیات مدیر گروه علم و اطلاعات ، مسئولین شورای شهر بهار ، آقای حسینی رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی  ، آقای دکتر قاسملو  و خانم فزونی مسئول کتابخانه‌های شهرستان برگزار شد.

 

در ابتدای برنامه فزونی مسئول کتابخانه های شهرستان بهار گفت: این کتاب شامل ۲۳۲ صفحه و در هشت فصل در رابطه با آینده‌نگری توسط زوج نویسنده به قلمی شیوا و نثری ساده نوشته شده است.

 

وی افزود: این کتاب کاربرد ویژه‌ای برای خانواده‌های دارای فرزندان نوجوان دارد، چرا که نوع و شیوه زندگی ، چگونگی رفتار با نوجوانان را به ما می آموزد.

 

فزونی از افزایش کتابخانه ها در شهرستان خبر داد  و گفت : امروز مفتخریم اعلام کنیم  با تلاش های صورت گرفته  در جهت ترویج مطالعه تعداد کتابخانه ها از یک باب به دوازده باب در سطح شهرستان افزایش داشته است.

 

در ادامه دکتر بیات مدیر گروه علم و اطلاعات و دانش شناسی گفت: برازندگی در این کتاب به خوبی تبیین شده است ، و مسائلی مرتبط با  آینده و مهارت های لازم و فرصت های پیش رو در این کتاب نگاشته شده است. 

 

دکتر بیات استفاده از علم و دانش را پایه  سواد دانست و گفت : اگر نتوانیم از علم و دانش خود در زندگی فردی و اجتماعی استفاده کنیم و مفید موثر در جامعه نباشیم باسواد نیستیم.

 

در پایان برنامه با اهدای لوح و هدیه از این زوج نویسنده تشکر و قدردانی شد.

 

 

برای مشاهده گزارش تصویری کلیک نمایید.

 

 

هانیه قنبری

 

 

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
فرهنگ و هنر