سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1403/1/4 18:20:33
رئیس اورژانس:

۴۷ نفر در حوادث نوروز همدان جان باختند

رئیس مرکز فوریت های پزشکی و مدیر اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت:چهار نفر در حوادث ترافیکی و ۴۳ نفر در حوادث غیرترافیکی از ۲۵ اسفند (آغاز طرح نوروزی) تا سوم فروردین ۱۴۰۳ جان خود را از دست دادند.

شناسه خبر: 14438



به گزارش نشاط شهر، رئیس مرکز فوریت های پزشکی و مدیر اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت:چهار نفر در حوادث ترافیکی و ۴۳ نفر در حوادث غیرترافیکی از ۲۵ اسفند (آغاز طرح نوروزی) تا سوم فروردین ۱۴۰۳ جان خود را از دست دادند.



دکتر محمدرضا شکوهی اظهار کرد: مجموع ماموریت های ترافیکی و غیر ترافیکی از آغاز طرح نوروزی علوم پزشکی تا پایان روز گذشته یک هزار و ۸۴۰ مورد بوده است.

 

وی اضافه کرد: تیم های اورژانس در این مدت زمان به مصدومان ۲۱۲ مورد حوادث ترافیکی امداد رسانی کردند که این حوادث ۳۵۱ مصدوم و چهار فوتی داشت.

 

رییس مرکز فوریت های پزشکی و مدیر اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی همدان افزود: تیم اورژانس هوایی نخستین پرواز خود را امسال برای امداد رسانی به مصدومان تصادف اتوبان همدان - ساوه در نزدیکی عوارضی انجام داده و ۲ مصدوم شامل بانوی ۳۵ ساله و مرد ۳۷ ساله را به مرکز درمانی بعثت شهر همدان منتقل کرد.

 

شکوهی بیان کرد: یک هزار و ۶۲۸ مورد از ماموریت های اورژانس غیرترافیکی شامل امداد رسانی به بیماران قلبی، سکته، سوختگی، سقوط و دیگر بیمارها بود که در ۴۳ مورد با وجود تلاش تیم پزشکی اما بیماران و مصدومان جان باختند.

 

وی افزود: در یکی از ماموریت ها آمبولانس فوریت های پزشکی برای انتقال فوری مادر باردار به شهرک فرهنگیان اعزام شد و با تلاش اعضای تیم اورژانس نوزاد عجول در منزل به دنیا آمد سپس مادر و فرزند به بیمارستان فاطمیه منتقل شدند.

 

 

 

 

 

انتهای پیام/ص


برچسب ها: بهار# حوادث#
ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
اجتماعی، اقتصادی