سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

همزمان با شهادت رئیس جمهور شهید آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی و همراهان، مراسم گرامیداشت شهید جمهور و شهدای خدمت در راه خدا با حضور آیت الله شعبانی نماینده ولی فقیه در استان، مردم شهید پرور و مسئولین شهرستان بهار با سخنرانی سردار رضا طلایی نیک سخنگوی وزارت دفاع در مسجد سیدالشهدا واقع در بلوار بسیج برگزار شد.

شناسه خبر: 14774

 

همزمان با شهادت رئیس جمهور شهید آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی و همراهان، مراسم گرامیداشت شهید جمهور و شهدای خدمت در راه خدا با حضور آیت الله شعبانی نماینده ولی فقیه در استان، مردم شهید پرور و مسئولین شهرستان بهار با سخنرانی سردار رضا طلایی نیک سخنگوی وزارت دفاع در مسجد سیدالشهدا واقع در بلوار بسیج برگزار شد.

 

به گزارش نشاط شهر، رضا طلایی نیک، سخنگوی وزارت دفاع در جمع مسئولین و مردم بهار گفت: شهیدان همیشه زنده هستند. شهید آیت الله رئیسی باتوجه به چند ویژگی در بین مردم و خدا منتخب شد.

 

وی در ادامه افزود: ایشان در خانواده‌ای متدین و مومن متولد شد. در سنین نوجوانی در حوزه علمیه مبنای زندگی را دین اسلام شناخت. در سنین جوانی ولایت مدار و در آخر نیز خودسازی را میتوان از ویژگی های بارز آن شهید و شهید آل هاشم دانست.

 

وی در ادامه گفت: ولایت مداری خط قرمز آن شهید والا مقام بود. دیگر از ویژگی های ایشان که میتوان به آن اشاره نمود مدیریت جهادی‌ای بود که داشتند.

 

سردار طلایی نیک گفت: هرکجا متوجه می‌شدند که نیاز هست حضور داشته باشد تا گره ای از مشکلات حل شود و خدمت رسانی به مردم را در الویت اول خود قرار میدادند و حاج قاسم سلیمانی را الگوی مدیریت جهادی می‌دانستند و تبعیت از رهبرانقلاب اسلامی و رضایت خدا را در تصمیم گیری های خود انجام میدادند. تکلیف مداری هم میتوانیم بگوییم که در ایشان هویدا بود.

 

طلایی نیک تصریح کرد: در ده مسئولیت قضایی ،اجرایی ،فرهنگی کارهای شایسته را به یادگار گذاشتند. شهید رییسی ولایت مدار بود اما نگاه جناحی نداشت ،سیاست را از بر بود اما نگاه سیاسی نداشت.

 

وی افزود: در برخی از دولت مردان دیده ایم که برای تبلیغات شعار می‌دادند و در زمان مسئولیت در نیمه های راه فراموش میکردند اما شهید رئیسی تا آخرین روز خدمت خود مرد عمل بود و رضایت خدا و مقام عظما رهبر معظم را سرلوحه قرار داد.

 

وی ادامه داد: او مکتب خدمت را خلق کرد زیرا او در همه ی عرصه ها بر خلاف برخی از دولت مردانی که قبل از او به ریاست قوه مجریه رسیده بودند پیگیری مشکلات مردم نبودند اما دیدیم که ایشان همیشه پیگیر بودند. آخر هم در همین سفرهای استانی به صفر ترین نقطه مرزی و برای محرومین سفر کرد و به شهادت رسید.

 

وی در پایان گفت: قبلا از دولت مردانی که خدمت میکردند به فیض شهادت رسیدند ،رجایی،باهنر و بهشتی بودند اما دیگر نسل جدید شهید رئیسی را دیدند و از آن ‌شهید خدمت یاد میکنند.

 

آرزو میرزایی

 

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/ص


برچسب ها: بهار#
ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی

برخی که ادعای دینداری و انقلابیگری داشتند به علما و نخبگان توهین کردند/ مارپیچ سکوت شکسته شد، تا کی باید تحت خفقان این تخریب‌ها باشیم؟/ یک روز برای زندگی‌کردن زندگی نکرده‌ام/ به برخی با ورود به عرصۀ انتخابات تهمت‌زده شد؛ من نمی‌توانم محبت و زحمات آن‌ها را جبران کنم/کار تازه شروع شده است؛ کشور به عقلانیت انقلابی نیاز دارد

باید با در نظر گرفتن دغدغه‌های ۱۴ میلیون نفری که به نامزد پیروز رأی ندادند، اجازه ندهیم که آن‌ها مأیوس شوند / این انتخابات حاوی پیام‌های مهم کاهش مشارکت بود / عدم تمایل بخش قابل توجهی از مردم برای استفاده از حق انتخاب خود باید اهل سیاست را به خود بیاورد؛ نمی‌توانیم به راحتی از کنار آن بگذریم / مهم‌ترین نکته این است که این کاهش مشارکت برای ما تبدیل به یک مسئله جدی شود

چشم بستن بر روی ناعدالتی‌ها دلیلی بر عدم حضور مردم پای صندوق‌های رای است/ موضوع امروز ما شرکت در انتخابات و انتخاب درست است/مردم ما عاقل و دانا هستند و قدرت انتخاب دارند/ رشد اقتصادی کشور وابسته به حضور در مجامع بین‌المللی است/ چرا باید هر روز با افتخار درصد واریز یارانه‌ها و یا درصد افزایش افراد تحت حمایت کمیته امداد و بهزیستی اعلام شود مگر مردم ریزه‌خوار و یا فقیر هستند؟