سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

رییس پلیس آگاهی استان همدان گفت: یک زن با همدستی یکی از همسایگان وارد منزل پیرزن ۹۲ ساله شده و طلاجات او را به سرقت برد.

شناسه خبر: 14794



به گزارش نشاط شهر، رییس پلیس آگاهی استان همدان گفت: یک زن با همدستی یکی از همسایگان وارد منزل پیرزن ۹۲ ساله شده و طلاجات او را به سرقت برد.

 

سرهنگ علی اسدبگی افزود: پس از دریافت گزارش یک مورد سرقت در یکی از محله های شهر همدان بررسی این موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

 

وی اضافه کرد: بررسی کارشناسان این حوزه گویای این بود که یک زن با معرفی خود به عنوان مامور بهداشت وارد منزل پیرزن ۹۲ ساله شده و پس از دادن قرص بیهوشی به مالباخته، بیش از ۱۰۰ گرم از طلاهای او را به سرقت می برد.

 

رییس پلیس آگاهی استان همدان اظهار کرد: در بررسی های دقیق پلیس مشخص شد که این سرقت با همدستی و طراحی نقشی از سوی یکی از همسایگان ساکن در همان محل که از تنها بودن پیرزن آگاه بوده، صورت گرفته است.

 

سرهنگ اسدبگی بیان کرد: سارقان پس از ربودن همه طلاهای این پیرزن آن را فروختند اما پس از دستگیری، طلاها به مالباخته بازگردانده شد.

 

وی اضافه کرد: ماموران پلیس آگاهی در یک عملیات این زن و مرد را که در این سرقت نقش داشتند دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی دادند.

 

سرهنگ اسدبگی تاکید کرد: شهروندان از نگهداری سکه و طلا در منزل پرهیز کرده همچنین پیش از ورود ماموران واحدهای خدمات رسان به داخل مجتمع مسکونی از او کارت شناسایی مطالبه کنند.

 

 

 

انتهای پیام/ص


برچسب ها: بهار#
ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی

ثبت‌نام متقاضیان عمره از ۱۷ شهریور آغاز می‌شود / اولویت نخست متعلق به افرادی است که سال گذشته تکمیل وجه کرده‌ بودند اما به دلیل لغو اعزام‌ها، وجه پرداختی به زائران برگشت داده شد / اولویت یک تا ۱۸۰ نیز در مرحله بعدی فراخوان خواهند شد / زمان اعزام زائران از اواخر شهریور ماه است / میانگین هزینه سفر ۴۵ میلیون تومان است