سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

به دنبال دریافت پیام مردمی مبنی بر انتخاب زمین در روستاهای جوتاش و آق کهریز برای طرح حمایتی مسکن پس از گذشت چندین سال از زمان ثبت نام و نارضایتی مردم از این تأخیر، با رشیدی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان بهار به گفتگو پرداختیم.

شناسه خبر: 14837

 

به گزارش نشاط شهر، به دنبال دریافت پیام مردمی مبنی بر انتخاب زمین در روستاهای جوتاش و آق کهریز برای طرح حمایتی مسکن پس از گذشت چندین سال از زمان  ثبت نام و نارضایتی مردم از این تأخیر، با رشیدی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان بهار به گفتگو پرداختیم. 

 

در متن این پیام مردمی آمده است: 

 

پس از حدود یک و نیم سال از ثبت نام در طرح حمایتی مسکن برای خانواده های دارای ۳ فرزند و صرف هزینه ۵۰۰ هزار تومانی ثبت نام، به‌تازگی پیامی دریافت کردیم با این مضمون که برای دریافت و انتخاب مکان زمین به سایت مراجعه کنیم. با شور و شوق به سایت مراجعه کردم و با کمال تعجب دیدم روستای چوتاش و آق کهریز را برای بهار اختصاص داده‌اند. واقعا نمیدانم این آقایان مسئول زحمتکش چه فکری در مورد مردم می‌کنند من که برای بهار درخواست داده ‌ام چرا باید بروم روستای چوتاش یا آق کهریز زمین بگیرم، ما تا چه زمانی باید منتظر بمانیم؟

 

 

در ادامه رشیدی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان بهار ضمن تشکر از همشهریان و همراهان کانال مردمی نشاط شهر گفت: به سمع متقاضیان محترم که نسبت به طرح جوانی جمعیت گلایه مند هستند میرسانم باتوجه به محدودیت اراضی دولتی در داخل محدوده شهرستان بهار طی دو سال گذشته اقدام به تملک زمین و الحاق آن به محدوده شهر صورت گرفت که خوشبختانه این امر طی ماه جاری به سرانجام رسیده، لذا باتوجه به اولویت طرح نهضت ملی مسکن پس از ساماندهی متقاضیان نهضت ملی نسبت به واگذاری زمین به متقاضیان جوانی جمعیت براساس اولویت بندی چهارفرزندی و سپس سه فرزندی صورت میگیرد.

 

وی ادامه داد: طی پیامی که خدمت عزیزان جوانی جمعیت ارسال شده پیشنهاد شده چنانچه تمایل دارند میتوانند در روستاهای مشخص شده ای زمین دریافت کنند به بنیاد مسکن مراجعه فرمایند در صورت عدم تمایل نیاز به اقدام خاصی نبوده و در صف واگذاری زمین در شهر محل سکونت خود باشند.

 

آرزو میرزایی

 

 

 

 

انتهای پیام/ص


برچسب ها: بهار#
ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی

به دروغ می‌گویند پس از آنکه در داخل واکسن تولید کردیم، به ما واکسن دادند؛ واکسن داخلی خرداد ۱۴۰۰ مجوز گرفت، اما واکسن خارجی را ۱۳۹۹ وارد کردیم/عده‌ای می‌گفتنداصلاً واکسن نخرید، خودمان درست می‌کنیم؛ گول این حرف‌ها را نخوردیم/ قبل از دی‌ماه ۱۳۹۹ با اسپوتنیک قرارداد بستیم، بیشتر از این تعداد با چین بستیم، اما موج پنجم کرونا که شروع شد چین نتوانست واکسن‌هایی که تعهد کرده بود را به موقع بدهد