سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

وضعیت بسیار نامطلوب معابر روستای راه هموار که توسط شرکت آب وفاضلاب شهرستان در تعویض لوله کشی آب شرب توسط پیمانکار این اداره به این وضعیت تبدیل شده است.

شناسه خبر: 14921



به گزارش نشاط شهر، وضعیت بسیار نامطلوب معابر روستای راه هموار که توسط شرکت آب وفاضلاب شهرستان در تعویض لوله کشی آب شرب توسط پیمانکار این اداره به این وضعیت تبدیل شده است.



با گذشت بیش از ۳ سال از زمان اجرای پروژه متاسفانه نوار حفاری به حال خود رها شده و باعث تخریب زیرسازی،جداول، آسفالت ،تاسیسات وخسارت به وسایل نقلیه اهالی شده است.

 


با ارسال بیش از دهها مکاتبه توسط دهیاری وشورای اسلامی به مسئولین شهرستانی واستانی  متاسفانه شرکت آب وفاضلاب متعهد به ترمیم و جبران خسارت وارده نیست، حتی در سال گذشته این مشکل در جلسه بررسی مشکلات روستا درمسجد توسط شورای اسلامی مطرح گردید ونماینده محترم شهرستان جناب آقای دکتر توسلی در حضور مهندس شریفی رئیس شرکت، قول اعتبار ۴۰۰ میلیون تومانی برای ترمیم نوار حفاری دادند که متاسفانه این اعتبارهم تخصیص پیدا نکرد.

 


لذا با اعترضات بسیار شدید اهالی وخسارت های عمرانی وماشین آلات دهیاری با مصوبه شورای اسلامی قصد شکایت به مراجع قضایی را دارد تا جهت تعیین تکلیف مشکل لازم معمول گردد.

 

✍دهیار روستای راه هموار

 

 

انتهای پیام/ص


برچسب ها: بهار#
ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
اجتماعی، اقتصادی