سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

سلیمی، رئیس سازمان داوطلبان هلال احمر: عموم مردم، خیرین در زمینه ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به زائرین مراسم اربعین حسینی از طریق نیازمندی‌های دارویی و تجهیزات مصرفی پزشکی این تجمع انبوه با جمعیت هلال احمر همکاری خواهند کرد، کمک‌های غیرنقدی مردم شامل اهدای دارو‌های سالم و مازاد بر مصرف خانگی و نحوه مشارکت حامیان شامل اهدای محموله دارویی و تجهیزات مصرفی پزشکی به شعب خانه‌های هلال و پایگاه‌های جمعیت هلال احمر در سراسر کشور است.

شناسه خبر: 15139

 

به گزارش نشاط شهر، سلیمی، رئیس سازمان داوطلبان هلال احمر گفت:

 

عموم مردم، خیرین در زمینه ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به زائرین مراسم اربعین حسینی از طریق نیازمندی‌های دارویی و تجهیزات مصرفی پزشکی این تجمع انبوه با جمعیت هلال احمر همکاری خواهند کرد، کمک‌های غیرنقدی مردم شامل اهدای دارو‌های سالم و مازاد بر مصرف خانگی و نحوه مشارکت حامیان شامل اهدای محموله دارویی و تجهیزات مصرفی پزشکی به شعب خانه‌های هلال و پایگاه‌های جمعیت هلال احمر در سراسر کشور است.

 

دارو‌ها باید با بسته‌بندی اولیه کارخانه باشد. دارو‌های یخچالی و دارو‌های دارای شرایط نگهداری در دمای ۱۵ تا ۲۰ درجه نباشد، دارو‌های مایع، نیمه جامد، اسپری‌ها و شیاف‌ها با بسته بندی باز و نیز قرص‌ها، کپسول‌ها، پرل‌ها به صورت فله‌ای و باز شده نباشد.

 

دارو‌های اهدایی پس از تفکیک، برای انتقال به کشور عراق و توزیع در مراکز درمانی تحت نظارت جمعیت هلال احمر ایران، در اختیار مرکز پزشکی حج و زیارت این جمعیت قرار می‌گیرد.

 

 

 

 

انتهای پیام/ص


برچسب ها: بهار#
ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:

امام جمعه بهار: خرید دسته گل‌های گرانبها و سنگ قبرهای چند صد میلیونی هیچ تاثیری در آخرت میت نخواهد داشت/ رئیس شورای شهر بهار: بیس‌ریزی داخل آرامستان سال گذشته انجام شده ،بیس‌ریزی پارکینگ آرامستان نیز ماه قبل در دستور کار قرار گرفته است/ مسئول آرامستان: یکی از مشکلات اصلی آرامستان محصور شدن و دیوارکشی آن است

اجتماعی، اقتصادی