سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

جلسه شورای تأمین مسکن شهرستان بهار با محوریت بررسی روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن در دفتر فرماندارد برگزار شد.

شناسه خبر: 15498

 

به گزارش نشاط شهر به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان بهار؛ جلسه شورای تأمین مسکن شهرستان بهار به ریاست دکتر فیض اللهی فرماندار شهرستان بهار با حضور دکتر رجبی سرپرست معاونت برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، بخشدار مرکزی، رئیس شورای شهر بهار، شهردار لالجین و جمعی از مسئولین مربوطه شهرستان با محوریت بررسی روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن در دفتر فرماندار برگزار شد.

 

 فرماندار شهرستان بهار در جلسه تامین مسکن شهرستان با اشاره به اهمیت نهضت ملی مسکن، خواستار سرعت بخشیدن به روند اقدامات مرتبط با نهضت ملی مسکن در شهرستان شد و گفت: مسکن نیاز اصلی هر شخص بوده که دولت درجهت رفع این نیاز، اقداماتی را فراهم نموده و عزم جدی جهت ساخت مسکن برای متقاضیان فاقد مسکن دارد.

 

در این جلسه ضمن بررسی آخرین وضعیت پروژه های نهضت ملی مسکن و ارائه گزارش از اقدامات صورت گرفته توسط اعضای شورای مسکن، در خصوص اجرای عملیات آماده سازی زمین های نهضت ملی و نیز تعیین تکلیف متقاضیان شهرستان بهار و رفع موانع و مشکلات موجود در روند پیشرفت فیزیکی این پروژه ها بحث و تبادل نظر شد و تصمیمات لازم اتخاذ گردید.

 

 

 

 

انتهای پیام/ص


برچسب ها: بهار#
ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:

معرفی هر کیس ازدواج در مراکز همسرگزینی چقدر آب می‌خورد؟ / مقام سازمان تبلیغات: ۱۵۰ هزار تومان برای ثبت نام و تشکیل پرونده دریافت می‌شود / به ازای معرفی هر فرد همسان شده برای ازدواج نیز ۵۰ هزار تومان دریافت می‌شود / در غالب مراکز مراجعه‌کنندگان حداکثر متولد دهه ۶۰ هستند که غالبا ۷۰ درصد آنها دختر و ۳۰ درصد پسرند

سیاسی

بر همه ما واجب است که بیاموزیم مطالبه‌گری درست یعنی چه و تقوا در مطالبه‌گری به چه معناست/ نماز جمعه خود پایگاه مطالبه‌گری است/ عده‌ای توقع دارند در نماز جمعه مطالبه‌گری شود اما بدون رعایت تقوا/ مطالبه گری و انتقاد یک امر سازنده برای انقلاب است/ ناامیدی و ناامیدسازی مردم گناه کبیره است