سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

امام جمعه بهار در خطبه های نماز گفت: جوهره افراد در انتخابات روشن می شود‌.

شناسه خبر: 11124

به گزارش نشاط شهر، حجت الاسلام ارزنده ادامه داد: برخی افراد در سال ۸۴ بعنوان چهره اصولگرا معرفی شدند و امروز خود را اصلاح طلب می دانند.

 

وی ادامه داد: انقلاب از زمان پیروزی تاکنون افرادی در مقابل نظام ایستاده اند که عاقبت آنان ختم به خیر نشده و این انقلاب پا برجا خواهد ماند و افرادی که از انقلاب فاصله می‌گیرند هم در دنیا خوار و هم عاقبت به شر خواهند شد. 

 

وی تصریح کرد: در راه انقلاب و شهدا و رهبری گام برداریم تا این انقلاب به دست صاحب اصلی خود برسد.

 

وی ادامه داد: به گفته رهبری انتخابات در یک روز است و آثار آن در چند سال قابل شهود است و آگاهانه در پای صندوق رای حضور پیدا کنیم و فردی مومن، متعهد، متخصص، دلسوز انتخاب کنیم تا کشور را به عزت و اقتدار برسانیم.

 

وی ادامه داد: شورای نگهبان در آزمایش بسیار بزرگ رو سفید در آمد و بدون تعارف مصلحت اندیشی نکرد و از نظام جمهوری اسلامی پاسداری کرد.

 

حجت الاسلام ارزنده ادامه داد: انتخابات ۲۸ خرداد حضور حداکثری خواهد بود و مردم آگاهانه در پای صندوق رای حضور خواهند یافت.

 

وی ادامه داد: بیش از ۸۵ هزار مگاوات تولید برق داریم و طبق آمار ۵۶ هزار مگاوات برق مصرف کرده ایم و در ایام امتحانات دانش آموزان که در فضای مجازی است مشکلاتی را ایجاد کرده است. 

 

خطیب جمعه بهار خاطر نشان کرد: رئیس قوه قضائیه مقابل نارضایتی ها ایستاد و گرانی نان و قطعی برق جز نارضایتی بود که با ورود قوه قضائیه مشکل حل شد و برخی افراد می خواهند به هر شکل ممکن نارضایتی ایجاد کرده و از حضور پرشور مردم در انتخابات را کم  کنند که باید با توطئه گران مقابله کنیم.

 

انتهای پیام /


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی