سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر


شناسه خبر: 11222

عده ای اخیرا به دنبال تکنیک القای ترس منفی در مورد اجماع بین کاندیداها در همشهریان عزیز هستند لذا در این رابطه نکات ذیل قابل اشاره است:

۱_ نخست آنکه فرایند اجماع توسط تعدادی از اعضای شورای شهر که خودعقبه رای مردمی را همراه دارند با نظرسنجی و مشورت با برخی معتمدین وفعالان سیاسی و اجتماعی شهر انجام گرفته است. طبیعتا در این فرآیند کاندیداها نقش کلیدی داشتند و پس از برگزاری جلسات و به توافق رسیدن خود کاندیداها اجماع صورت گرفته است، لذا این اجماع روند عقلانی و منطقی را طی نموده است.

 

۲_تجربه نشان داده است که اگر شهر بهار به معنای واقعی متحد شده به علل مختلف توانسته است برنتیجه انتخابات تاثیرجدی گذاشته و حتی پیروزمیدان را مشخص نماید. انتخاب دکتر طلایی نیک و رای بالای دکتر فیض الهی از نتایج همین وحدت بود؛ لذاهمه چیز به اتحاد و درگام بعدتلاش همگانی برای رای آوری فرد مورد نظر است.

 

۳_با تحلیلی که نگارنده ارائه کرده و ترساندن از تبعات اجماع در صورت عدم رای آوری باید این نتیجه را گرفت که هیچگاه شهربهارنباید وحدت داشته باشد و از کاندیدای خود حمایت نماید چراکه به هرحال انتخابات همیشه یک روی برد و یک روی باخت دارد و حتی ممکن است چهره شناخته شده ای مانندمهندس یعقوبی(غیربهاری)، دکتر طلایی نیک نیز رای نیاورند. نوع نگاه برنده غیربومی به بهارپس از انتخابات کاملابه نوع اخلاق انتخاباتی در ایام انتخابات و نوع تعامل پس از انتخابات باز می گردد. نباید با این حرفها جرات "ما"شدن شهربهار را گرفت.

 

۴_الان زمان اما و اگر نیست،حال که نسل جدیدوجوان شهربهار  جرات به خرج داده و خود روند انتخابات را از کاندیداتوری تا فرآیند اجماع را دنبال نموده، با کارنامه درخشان وپاک و با روحیه ای جهادی و انقلابی که نیازمند جامعه کنونی است وارد میدان شده باید همه حمایت کنند تا نتیجه مطلوب حاصل شود.

 

۵_ اجماع بهار وکبوترآهنگ یعنی اجماع تقریبا کاندیداهای بسیار زیاد که طبیعتا غیر معقول و نشدنی است. البته در روند اجماع با برخی از کاندیداهای نقاط دیگر دوشهرستان هم صحبت شده است اما هدف بنابه ظرفیت اجماع درشهربهار بوده است. الان زمان اعتماد به جوانان شهرخود در کنشگری سیاسی مهمی در سطح انتخابات مجلس است.

الان زمان حمایت از منتخب اجماع آقای قاسمی فرد متعهد، دلسوز، با روحیه ای انقلابی و جهادی است

 

 دکتر مهرناز زمانی

کارشناس مسایل اجتماعی


برچسب ها: نشاط_شهر#
ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی