سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

جلسه شورای اقامه نماز شهرستان بهار به ریاست معاون فرماندار و با حضور روسای ادارات عضو این ستاد در محل سالن جلسات فرمانداری تشکیل گردید.

شناسه خبر: 11353

به گزارش نشاط شهر  به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان بهار، جلسه شورای اقامه نماز شهرستان بهار به ریاست معاون فرماندار و با حضور روسای ادارات عضو این ستاد در محل سالن جلسات فرمانداری تشکیل گردید.

در این جلسه ابتدا توکلی، دبیر اقامه نماز فرمانداری، با اشاره به اهمیت و جایگاه نماز و لزوم توجه جدی به این امر مهم الهی، تلاش مسئولین و همه آحاد مردم را در جهت توسعه و ترویج فرهنگ نماز مورد تاکید قرار داد و مصوبات جلسه قبل و دستورالعمل جدید را مطرح و پیگیری کرد. همچنین رجبعلی مینایی، دبیر ستاد اقامه نماز  شهرستان بهار، گزارش کار سه ماهه خود را ارائه نمود.

علی اکبر سلطانی راد، معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار بهار، به راهکار های توسعه و گسترش فرهنگ نورانی نماز و برنامه ریزی جهت برنامه های این واجب الهی اشاره کرد و افزود: برای معرفی نماز به عنوان یک موهبت الهی به آحاد جامعه، بویژه نوجوانان و جوانان، باید اقدامات لازم را در جهت تقویت بنیه اعتقادی خانواده انجام داد و همچنین بایستی در شهرستان برنامه های متنوع و متناسب پیش بینی گردد و از همه توان و ظرفیتهای موجود شهرستان در جهت گسترش فرهنگ نماز استفاده نمود.

سلطانی راد خاطر نشان کرد: اقامه نماز با حضور ائمه جماعت روحانی، برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری، انجام امورات تبلیغی، زیبا سازی فضای نمازخانه ها در شهر، روستا و… لازمه توجه مسوولین واجب و همه باید ضمن همکاری با دبیر ستاد اقامه نماز، در انجام برنامه های مربوط به نماز نهایت سعی و تلاش خود را بکار گیریم.

انتهای پیام /


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
گوناگون