سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1400/4/31 17:21:23
مدیرکل تبلیغات اسلامی شهرستان بهار در دیدار با اعضای مجموعه خبری نشاط شهر:

رسانه های شهرستان بهار با حفظ جایگاه دیدبانی، می توانند، در استان جریان‌ساز شوند

در دیدار تعدادی از اعضای مجموعه خبری نشاط شهر با مدیر کل تبلیغات اسلامی در مورد نقش رسانه در جامعه کنونی و ظرفیت های موجود در شهرستان بهار گفتگو شد.

شناسه خبر: 11404

به گزارش نشاط شهر، تعدادی از اعضای مجموعه خبری نشاط شهر با حضور در اداره کل تبلیغات اسلامی با رئیس اداره کل تبلیغات اسلامی دیدار داشتند.

 

در این نشست صمیمی هر یک از اعضای حاضر به معرفی ظرفیت های مجموعه خبری نشاط شهر در شهرستان بهار پرداختند و هدف این مجموعه را علاوه بر کار خبری، فعالیت های فرهنگی و اجتماعی بیان کردند.

 

مدیرکل اداره سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام محمد هادی نظیری ضمن خوش آمدگویی مهمترین نقش رسانه را دیدبانی بیان کرد و اظهار داشت: رسانه ها باید پیش قراول و دیدبان جامعه باشند تا بتوانند مسیر را برای جامعه نمایان کنند، اما جریان رسانه ای ما کمتر به آن توجه دارد.

 

حجت الاسلام نظیری با اشاره به ظرفیت های موجود در شهرستان بهار و کارکرد رسانه ای در این شهرستان افزود: در شهرهای بزرگ کار رسانه ای  کار دشواری است، اما در شهرستان بهار به لحاظ خصوصیاتی که دارد ظرفیت های زيادي براي طرح شدن در رسانه موجود است، که می توان از آنها به خوبی بهره برد.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی کار رسانه ای را در صورتی موثر دانست که نقش نقطه زن داشته و بتواند جریان سازی کند و با تحسین ظرفیت رسانه ای مجموعه خبری نشاط شهر اذعان داشت: بخشی از ظرفیت موجود در این مجموعه رسانه ای اکتسابی و بخش دیگری از آن لطف خداست و مسئولیت زیادی برای این مجموعه خبری ایجاد خواهد کرد، تشخیص درست ارزش ها، قله کردن ارزش هاو رساندن مردم به خودباوری از شاخصه های یک رسانه می تواند باشد که این مجموعه خبری باید به آن توجه نماید.

 

وی در ادامه گفت: شهرستان بهار پتانسیل های زیادی دارد که می تواند در استان اثرگذار باشد و اگر رسانه در این شهرستان نقطه زن عمل کرده و بتواند جایگاه دیدبانی خود را حفظ کند، بی شک نقش تاثیرگذاری را نیز ایفا کرده است.

 

در انتهای این نشست به رسم یادبود هدایایی به هر یک از اعضای مجموعه خبری نشاط شهر تقدیم شد.

 

انتهای پیام /


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
اجتماعی، اقتصادی