سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

مراسم اعطای اعتبار نامه نماینده منتخب شهرستانهای مردم شریف بهار و کبودرآهنگ در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با حضور فرماندار شهرستان بهار ، نماینده منتخب ،دادستان شهرستان بهار، اعضای هیات اجرایی، اعضای هیات نظارت، اعضای هیات بازرسی، بخشداران و معاونین فرمانداری در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

شناسه خبر: 11418

  به گزارش نشاط شهر به نقل از روابط عمومی فرمانداری در این جلسه ابتدا قنبری فرماندار شهرستان بهار ضمن تبریک فرارسیدن عید غدیر خم  گفت :شهرستانهای بهار و کبودرآهنگ دارای مردمانی فهیم ،ولایتمدار و سخت کوش هستند و خدمت به این عزیزان فراتر از یک وظیفه میباشد و تاکنون همدلی خوبی بین مردم و مسوولان این شهرستان  ها وجود داشته و امیدواریم همین ویژگی های مثبت موجب شود این دوشهرستان به جایگاه واقعی خود و آنچه که در شان مردم انقلابی این خطه است، دست یابد.

سپس سید عباس خلوصی رئیس هیات نظارت بر یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان بهار گفت: تقویت ارتباط بین مردم و نماینده  یکی از مولفه‌های مهمی است که باید شرایط آن به بهترین نحو مهیا شود و این مهم با رفتار و گفتار صادقانه و توجه بیش از پیش به قشر آسیب پذیر جامعه محقق خواهد شد .

در ادامه دکتر فتح الله توسلی پیگیری مطالبات مردم و توجه به خواسته های بر حق مردم را از مهمترین اهداف و برنامه های خود بیان نمود و افزود : وظیفه و رسالت نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی بسیار خطیر و بزرگ است و با تمام توان در راه خدمت به مردم عزیز میهن عزیزم بخصوص مردم ولایمدار دوشهرستان بهار و کبودرآهنگ تمام وقت پیگیر  مطالبات بوده و در راستای رفع مشکلات  و نیازها هستم.

نماینده منتخب مردم شریف شهرستانهای بهار و کبودرآهنگ درخانه ملت خاطر نشان کرد: توزیع اعتبارات در استان باید بطور متوازن بین شهرستانها انجام گردد و بدور از هر گونه نگاه سیاسی و یا منطقه ای و یا هرگونه ملاحظه ، در دفاع از حقوق مردم عزیز چه شهری و چه  روستایی از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهم کرد.

در پایان مراسم اعتبار نامه دکتر فتح الله توسلی نماینده منتخب مردم شریف شهرستانهای بهار و کبودرآهنگ در  یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به وی اعطا شد.

انتهای خبر/ک


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی