سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1400/5/4 11:29:24
گزارش میدانی از خانه های سازمانی و مشکلات آن برای اهالی :

منازل سازمانی یا جولانگاه شیاطین

خانه های سازمانی واقع در شهر بهار از جمله ساختمان های فرسوده در شه بهار است که قدمت آن به بیش از 40 سال می رسد، اما این منازل هم اکنون از فرط فرسودگی خالی از سکنه است و محلی برای تجمع اراذل و اوباش و حتی معتادین تبدیل شده است.

شناسه خبر: 11419

به گزارش نشاط شهر امروز در حال عبور از حوالی پارک لاله بودم که پس از مدتها دوباره با این منازل متروکه مواجه شدم، اینبار شروع به فیلم برداری از محل کردم، در ادامه از اهالی راجع به معضلات این خانه ها پرسیدم.

  یکی از خانم های ساکن در محل پاسخ داد : این خانه ها قبلا از همه لحاظ تکمیل بودند اما پس از آنکه دیگر اجازه استفاده از آنها را ندادند به خوابگاهی برای معتادان تبدیل شدند تمام شیشه های آنها را خرد کرده اند و کابل ها و شیرآلات و... داخلشان سرقت کردند، به هیچ وجه ازبابت کودکان و ترددهای شبانه خودمان امنیت نداریم .

وی ادامه داد: به ما وعده داده بودند که این منازل را حداکثر تا ۱۳ فروردین تخریب کنند اما تاکنون هیچ خبری از آن ها نشد ما انتظار داریم که هر چه زودتر آنها را تخریب کنند چون چیزی جز ایجاد خطر برای ما و فرزندانمان ندارد، چندین بار از اهالی اقدام به تهیه استشهادیه کردیم اما تاکنون هیچ اتفاقی نیفتاده ، کودکان مداوم در اطراف این محل بازی میکنند حتی برای آوردن توپشان وارد این منازل می‌شوند یا بالای شیروانی‌ها میروند و هر لحظه امکان بروز حادثه برای آنها وجود دارد ، برخی منهول های اطراف درپوش ندارند و سرقت شده اند .

همانطور که در ویدئوی گزارش مشاهده می کنید دیوارها در حال ریزش هستند و درپوش منهول ها سرقت شده ، کانالهایی به عمق ۴ یا ۵ متر که حتی برای تردد بزرگسالان در این محل نیز خطرناک هستند ، شیشه تمام منازل خرد و در اطراف پخش شده، در هرگوشه نشانه ای از استعمال مواد وجود دارد ، در یک کلام، لوکیشنی مناسب برای فیلم های ژانر ترسناک ! 

امیدوارم فرماندار محترم به وعده هایی که راجع به این منازل داده اند، در اسرع وقت عمل کند. چرا که اولین گزارش های ثبت شده در این مورد در کانال نشاط شهر به تاریخ ۱۰ دی ۹۹ برمیگردد که وعده یک هفته ای برای تخریب این خانه ها داده اند :

https://t.me/neshateshahr/48343

لینک دومین وعده، در هفته گذشته :

https://t.me/neshateshahr/53944

گزارشگر : محمدرضا باغبانی

 


برچسب ها: خانه_سازمانی#
ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
اجتماعی، اقتصادی