سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1400/5/5 17:36:35
رییس هیات والیبال همدان:

شهرستان بهار کارخانه بازیکن‌سازی است

رییس هیات والیبال استان همدان گفت: شهرستان بهار کارخانه بازیکن‌سازی در این رشته ورزشی است و در گذشته ظهور ستاره‌های ملی پوش را در سطح ملی و بین المللی از این شهرستان شاهد بوده‌ایم.

شناسه خبر: 11425

به گزارش نشاط شهر به نقل از ایرنا حمید بادامی نجات روز سه شنبه در دیدار با اهالی والیبال شهرهای بهار و لالجین اظهار داشت: شهرستان‌ها بازوان توانمند برای موفقیت والیبال استان هستند و به طور قطع سهم بسزایی در افتخارآفرینی‌ها دارند.

وی اضافه کرد: شهرهای بهار و لالجین همواره ظرفیت بسیار بالقوه در استعدادیابی و پرورش نخبه‌ها داشته‌اند و اکنون نیز انتظار می‌رود این رویه باردیگر از سرگرفته شود.

بادامی نجات خاطرنشان کرد: حمایت از شهرهای والیبال خیز از سیاست‌های اصلی هیات استان در دوره جدید ریاست است و باید این شهرها احیا شوند.

رییس هیات والیبال همدان یادآور شد: این استان باید به روزهای اوج خود بازگردد و بتوانیم بازهم در تیم‌های ملی دارای سهمیه باشیم.

وی خاطرنشان کرد: راهبرد و اولویت برنامه‌های والیبال بهار و لالجین باید سرمایه گذاری بر روی رده‌های سنی پایه باشد چرا که ظرفیت خوبی در میان جوانان بهاری دیده می‌شود.

وی خواستار توجه به والیبال بانوان شد و افزود: نباید به هیچ وجه والیبال بانوان تحت شعاع فعالیت آقایان باشد و باید به هر دو رده توجه داشت.

بادامی نجات افزود: به زودی به شهرستان بهار سفر خواهم کرد و از نزدیک ظرفیت‌ها و مشکلات والیبال بهار و لالجین را بررسی می کنیم.

وی اظهار داشت: هیات والیبال بهار با برنامه ریزی اصولی و شناسایی استعدادها و همکاری با لالجین می‌تواند افراد بیشتری را به والیبال کشور معرفی کند.

رییس هیات والیبال استان با اشاره به توانمندی لالجین در رشته والیبال گفت: امروزه شهر لالجین به قطب اصلی والیبال استان تبدیل شده و امیدواریم با فعال شدن والیبال شهر بهار والیبالیست‌های بیشتری از این شهرستان به ورزش کشور معرفی شوند.

رییس ورزش و جوانان بهار نیز گفت: استعدادهای خوبی در شهرهای بهار و در رشته والیبال وجود دارد و امروز والیبال لالجین توانسته در عرصه‌های ملی و باشگاهی صاحب نماینده باشد.

علیرضا صفی زاده بیان داشت: امروزه لالجین به کارخانه بازیکن ساز در رشته والیبال تبدیل شده و با برنامه ریزی خوب هیات و نیز تلاش مربیان و بازیکنان در تیم‌های مالی بازیکنانی چون صابر جواهری توانا و احمدخانی را دارد.

وی افرود: از روسای هیات‌های ورزشی استان انتظار داریم که نگاه وسیع به حمایت از شهرستان‌ها داشته باشند و تنها متمرکز بر شهر همدان نباشند.

انتهای پیام/ 


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
ورزشی