سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1400/5/14 09:40:19

فوت ۳ بیمار مبتلا به کرونا در همدان

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: با فوت سه بیمار دیگر در ۲۴ ساعت گذشته آمار مرگ و میر ناشی از کرونا در استان از ابتدای اپیدمی ویروس تاکنون به ۲ هزار و ۳۷۰ مورد رسیده است.

شناسه خبر: 11471

به گزارش نشاط شهر محمد طاهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به آخرین وضعیت کرونا در استان اظهار کرد: در حال حاضر در شرایط قرمز به سر می‌بریم و مردم باید رعایت پروتکل‌های بهداشتی و پرهیز از دورهمی را جدی بگیرند.

وی گفت: با شناسایی ۶۳۴ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در این استان، مجموع بیماران بستری مثبت به ۲۰ هزار و ۳۵۴و بیماران سرپایی مثبت به ۵۲ هزار و ۶۵۳ نفر رسیده است.

 سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان افزود: با فوت سه بیمار دیگر در ۲۴ ساعت گذشته آمار مرگ و میر ناشی از کرونا در استان از ابتدای اپیدمی ویروس تاکنون به ۲ هزار و ۳۷۰ مورد رسیده است.

وی گفت: شمار بیماران کرونایی بستری، از ابتدای همه‌گیری ویروس کرونا تاکنون در بیمارستان‌های اسدآباد ۹۴۴ نفر، شهرستان بهار یک‌هزار و ۷۵ نفر، تویسرکان یک‌هزار و ۱۱۱ نفر، رزن ۸۴۲ نفر، درگزین ۲۹۹ نفر، فامنین ۳۳۶ نفر و کبودراهنگ یک‌هزار و ۱۱۳ نفر است.

طاهری تأکید کرد: ۳ هزار و ۸۲۳ نفر در ملایر، ۲ هزار و ۴۹۵ نفر در نهاوند و ۷ هزار و ۸۴۰ نفر نیز در شهرستان همدان به ویروس کرونا مبتلا و بستری شده‌اند.

 

انتهای پیام /


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
اجتماعی، اقتصادی