سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

صبح امروز مراسم تحلیف اعضای شورای ششم شهرها در فرمانداری بهار برگزار شد و طی اين مراسم حسین فیض الهی بار دیگر به ریاست شورای شهر بهار انتخاب شد.

شناسه خبر: 11478

به گزارش نشاط شهر هم اکنون انتخاب شهردار دیگر مسئله مهم پیش روی شورای ششم است که گزینه های متعددی در این باره مطرح شده است.

در این باره گفتگویی با حسین فیض الهی، رئیس شورای شهر بهار داشتیم تا از گزینه های پیش روی شورا و ویژگی های مورد توجه آنها مطلع شویم، وی دراین باره اظهار داشت: مردمداری و کارآمدی در امور شهر از جمله ویژگی های اصلی یک شهردار از نظر ماست، از طرفی در انتخابمان سعی بر این بوده که شخص منتخب از بدنه شهرداری باشد، تا سوار بر کارها بوده و در جریان امور شهرداری باشد.

فیض الهی ادامه داد: در این باره چندین گزینه مطرح شده و جلسات مختلفی با هریک از این افراد داشتیم، انتظاراتی را که مردم از شهردار دارند احصا کرده و همه موارد را به آنها انتقال داده ایم و در این راستا برنامه های افراد را شنیده ایم.

فیض الهی از اعلام اسامی گزینه های مطرح شده برای سمت شهرداری امتناع کرد و گفت: شهردار فعلی، اعضای شورا و شهرداران دیگر شهرها در بین گزینه ها وجود داشتند، اما به این دلیل که شاید خودشان رضایت نداشته باشند، نام آنها را مطرح نمیکنم تا بعد از نهایی شدن، امشب نام فرد منتخب را اعلام کنیم.

وی در خصوص شرایط اداری شهردار منتخب اظهار داشت: برای شهرهای زیر صد هزار نفر شرایطی همچون پنج سال سابقه مدیریت میانی و مدرک شغلی مرتبط با پست لحاظ شده که باید این موضوع هم مورد توجه قرار گیرد که با توجه به این شرایط شهردار مورد نظر انتخاب خواهد شد.

وی در انتها از انتخاب شهردار تا آخر امروز خبر داد و اذعان داشت: امشب گزینه نهایی انتخاب خواهد شد تا شهرداری که در فصل کاری خود قرار دارد از کارهای عمرانی بازنماند.

مرضیه کریمی رادپور

انتهای پیام/ 

 


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
اجتماعی، اقتصادی