سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

ورود ویروس دلتا به کشور و گسترش فعالیت آن باعث شده تا اکنون بخش عمده‌ای از شهرستان‌ها به رنگ قرمز کرونایی درآمده باشد، اما پدیده نوظهور بیماران بدحال با تست منفی کرونا باعث شده تا کارشناسان نگران از آینده‌ای بحرانی‌تر باشند.

شناسه خبر: 11480

به گزارش نشاط شهر، دکتر محمد طاهری در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در همدان، اظهار داشت: با شناسایی ۶۶۳ بیمار جدید مبتلا به کرونا در استان مجموع بیماران بستری مثبت به ۲۰ هزار و ۶۹۵ و بیماران سرپایی مثبت به ۵۴ هزار و ۱۵۵ نفر رسیده است.

وی با بیان اینکه در روز گذشته یک هزار و  ۲۰ بیمار تنفسی و مشکوک به کرونا به مراکز درمانی و بیمارستان‌های همدان مراجعه کردند تصریح کرد: ۱۹۹ نفر از مراجعان به بیمارستان‌ها در بخش عادی بستری شدند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان افزود: ۱۷ بیمار مبتلا به کرونا در بخش آی سی یو مراکز درمانی  استان بستری هستند و در مجموع وضعیت جسمی ۳۹ بیمار بستری در بیمارستان‌های استان وخیم گزارش شده است.

طاهری درباره آخرین وضعیت بیماران کرونایی در شهرستان‌های استان نیز گفت: شمار بیماران کرونایی بستری از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون

در بیمارستان‌های اسدآباد ۹۶۷ ، بهار یک هزار و ۸۷، تویسرکان یک هزار و ۱۲۴، رزن ۸۵۸، درگزین ۳۰۲، فامنین ۳۳۹ و کبودراهنگ یک هزار و ۱۲۹ نفر است.

وی افزود: همچنین تاکنون سه هزار و ۹۱۲ نفر در ملایر، ۲ هزار و ۵۱۶ نفر در نهاوند و هفت هزار و ۹۸۵ نفر نیز در شهرستان همدان به ویروس کرونا مبتلا و بستری شده‌اند.

 

انتهای پیام /


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
حوادث