سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا از مراجعه یک‌هزار و ۱۵۲ بیمار با علایم تنفسی مشکوک به کرونا به بیمارستان‌ها طی ۲۴ ساعت اخیر خبر داد و گفت: حال ۴۶ بیمار وخیم گزارش شده است.

شناسه خبر: 11487

به گزارش نشاط شهرمحمد طاهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه تعداد موارد بیماری کرونا در استان در بخش سرپایی و بستری به ۶۱۹ مورد جدید رسیده است‌ اظهار کرد: از ابتدای بیماری در بخش سرپایی ۵۵ هزار و ۴۲۷ مورد ابتلا گزارش شده و موارد ابتلا در بخش بستری به ۲۱ هزار و ۸۲ مورد افزایش یافته است.

وی تعداد مراجعین سرپایی به اورژانس بیمارستان‌ها با علائم تنفسی مشکوک به کرونا را طی ۲۴ ساعت گذشته یک هزار و ۱۵۲ مورد عنوان کرد و ادامه داد: از این تعداد ۲۱۲ مورد در بخش عادی و  ۲۳ نفر در بخش ICU بستری هستند و حال ۴۶ نفر وخیم گزارش شده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا در رابطه با آمار ابتلا به کرونا در شهرستان‌ها گفت: در اسدآباد ۹۹۴ نفر، شهرستان بهار یک هزار و ۱۰۱ نفر، تویسرکان یک‌هزار و ۱۴۱ نفر، رزن ۷۷۶ نفر، درگزین  ۳۰۵ نفر، فامنین ۳۴۲ نفر، کبودراهنگ یک هزار و ۱۳۴ نفر، ملایر ۴ هزار و یک نفر، نهاوند ۲ هزار و ۵۷۳ نفر، همدان ۸ هزار و ۱۲۸ نفر و خارج از استان ۴۷۸ نفر به این بیماری مبتلا شده‌اند.

وی ضمن اینکه از مردم خواست نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی جدی باشند یادآور شد: برگزاری دورهمی‌های خانوادگی باعث افزایش ابتلا به این بیماری می‌شود که مردم باید برای حفظ سلامتی خود و عزیزانشان از این برنامه‌ها پرهیز کنند.

 

انتهای پیام /


برچسب ها: حفظ_سلامتی#
ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
حوادث